> Шифр: shos/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. О. Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-11. - Л-ра в кінці ст. Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-15 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-26. - Л-ра в кінці ст. Носенко, Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів / Е. Л. Носенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) / О. П. Міхно. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) [] / О. П. Міхно> // Шлях освіти. - 2011. - N 2. - С. 41-44. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Русова, Софія Федорівна (1856 - 1940) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shos/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Л-ра в кінці ст. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35 Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов'ян VI - XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. малюга. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Створення в Києві педагогічного музею імені цесаревича Олексія [] / О. П. Міхно, В. П. малюга> // Шлях освіти. - 2012. - N 4. - С. 41-46. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Музеї--Педагогічні--Історія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: малюга, В. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ptos/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Табачник, Д. В. Державні стандарти професійно-технічної освіти / Д. В. Табачник. - С.4-5 Супрун, В. В. Реалізація основних завдань міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів ПТО / В. В. Супрун. - С.6-7 Міхно, О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка / О. П. Міхно. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Флярковська, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в професійно-технічній освіті / О. В. Флярковська. - С.13-15 Гаврищук, І. В. Виробничо-графічні ситуації у професійній підготовці майбутніх робітників / І. В. Гаврищук. - С.16-18. - Л-ра в кінці ст. Каспрік, Н. М. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів ПТНЗ / Н. М. Каспрік. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Панова, О. О. Вивчення попиту на кваліфіковані робітничі кадри в регіоні / О. О. Панова. - С.23-25. - Л-ра в кінці ст. Кононенко, А. Г. Використання електронних засобів навчання на уроках спецтехнології у ПТНЗ / А. Г. Кононенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, М. М. Пілотний проект європейського фонду освіти на Дніпропетровщині / М. М. Корнієнко. - С.28-31 Майборода, Л. А. Професійна підготовка кваліфікованих робітників галузі зв'язку в ПТНЗ України (1940 - 1970 рр.) / Л. А. Майборода. - С.32-33. - Л-ра в кінці ст. Смоляна, Н. В. Профтехосвіта столиці - в центрі уваги / Н. В. Смоляна. - С.34-36 Савченко, І. М. Звітує інститут професійно-технічної освіти НАПН України / І. М. Савченко. - С.36-38 Радкевич, В. О. Про діяльність інституту професійно-технічної освіти у 2008 - 2012 рр. / В. О. Радкевич. - С.38-41 Проценко, Н. Д. Розвиток маркетингової компетентності керівників ПТНЗ у системі післядипломної освіти / Н. Д. Проценко. - С.41-43 Герганов, Л. Д. Наукове забезпечення професійної підготовки на виробництві робітників морського профілю / Л. Д. Герганов. - С.43-46 Савченко, І. М. Міжнародна конференція "Професійна освіта в умовах глобальних викликів" / І. М. Савченко. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Остапченко, Т. Є. Конкурси фахової майстерності - приоритетні освітні проекти професійної освіти і компанії КНАУФ / Т. Є. Остапченко. - С.52-53 Бржестовська, Л. О. Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти / Л. О. Бржестовська. - С.54-55 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Психолого-педагогічні аспекти виховної системи Антона Макаренка [] / О. П. Міхно> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2013. - N 2. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Виховна робота--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (1888 - 1939) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Бех, І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст. Пустовіт, Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.29-36. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С., Ткачова Л. П. Коноваленко, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті ХХІ ст. / Ю. В. Коноваленко. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст. Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб'єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Л-ра в кінці ст. Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Л-ра в кінці ст. Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. ХХ ст.) [] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2015. - N 3. - С. 64-74. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна, 1940 - 1980 Педагогічна психологія--Історія--Україна, 1940 - 1980 Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Ляшенко, О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз / О. І. Ляшенко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології / Г. О. Балл. - С.9-15. - Л-ра в кінці ст. Панок, В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології / В. Г. Панок. - С.16-25. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій / М. В. Набок. - С.26-33. - Л-ра в кінці ст. Василенко, О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих / О. В. Василенко. - С.34-41. - Л-ра в кінці ст. Волярська, О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Сігаєва, Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст. Федороненко, С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федороненко. - С.56-61. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832 - 1910) / О. П. Міхно. - С.62-70. - Л-ра в кінці ст. Опольська, А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець ХІХ - 50-ті рр. ХХ ст.) / А. В. Опольська. - С.71-79. - Л-ра в кінці ст. Аніщенко, О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства / О. В. Аніщенко. - С.80-84 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832 - 1910) [] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2016. - N 3. - С. 62-70. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Дитяча психологія--Характер Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Віреніус, Олександр Самойловіч (гігієніст, основоположник шкільн. гігієни ; 1832 - 1910) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Лященко, О. І. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Лященко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст. Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23 Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку ХХ ст. [] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Учні--Характеристики--Загальноосвітні школи--Україна, поч. 20 ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |