> Шифр: rish/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52 Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст. Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: iszy/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Надтока, О. Формування суспільного світогляду як напрям сучасної інформаційної політики української держави / О. Надтока. - С.3-12. Ковач, Л. Етнічний вимір професійної структури населення Закарпатської області наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст. / Л. Ковач. - С.22-30. - Л-ра в кінці ст. Курас, Д. Микита Шаповал про українську націю, державу та її творення : погляд із сьогодення / Д. Курас. - С.31-41. - Л-ра в кінці ст. Шаповал, А. Дмитро Антонович - редактор, критик, публіцист (1917-1919 рр.) / А. Шаповал. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст. Пінчук, Ю. Розгляд монографії М. Костомарова "Гетьманство Юрія Хмельницького" / Ю. Пінчук. - С.53-62. - Л-ра в кінці ст. Дорохіна, Т. Українська радянська історична наука в рецензії Олександра Оглоблина / Т. Дорохіна. - С.63-69. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Надтока, О. Формування суспільного світогляду як напрям сучасної інформаційної політики української держави [] / О. Надтока> // Історичний журнал : Наукове громадсько-політичне видання. - 2008. - N 2. - С. 3-12. Рубрики: Політологія--історія Інформаційна політика Україна Кл.слова (ненормовані): Ідеологія -- нація -- демократія Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Пастовенський, О. Структурна модель оптимізації регіональних освітніх мереж / О. Пастовенський. - С.30-33. - (Проблеми управління) : рис. Бугрій, О. Оцінювання якості шкільної географічної освіти / О. Бугрій. - С.3 - 11. - Бібліогр. в кінці ст. Буринська, Н. Вправа як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.11 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Буркова, Л. Цільова і змістова складові професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Л. Буркова. - С.13 - 16. - Бібліогр. в кінці ст. Столяренко, О. Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко. - С.17 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Зарівна, О. Толерантність як елемент світогляду і культури / О. Зарівна. - С.21 - 23. - Бібліогр. в кінці ст. Афанасьєв, А. Виховне середовище в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / А. Афанасьєв, Н. Іщук. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кучай, Т. Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Заєць, О. Поняття "Управління освітою": проблема визначення / О. Заєць. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Костишин, Е. Економічний аспект впливу глобалізації на розвиток освіти / Е. Костишин. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Розвиток пізнавально-проблемних, самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов. - С.39 - 40. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Розвиток навчального хімічного експерименту в сучасних підручниках з хімії: методичні проблеми / А. Грабовий. - С.41 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Атаманчук, Ю. Стан організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Ю. Атаманчук. - С.46 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. Тадля, О. Формування колективних взаємин у студентській академічній групі / О. Тадля. - С.48 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Петров, О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров. - С.52 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань / О. Надтока. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Юник, Д. Інноваційні технології запамятовування нотного тексту музикантами-інструменталістами / Д. Юник. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. Кириченко, І. Науково-педагогічна діяльність В.І.Помагайби (друга половина 40-х - 50-і роки ХХ ст.) / І. Кириченко. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст. Печенко, І. Сучасний дошкільний заклад як провідна інституція соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. Печенко. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, Л. Становлення та розвиток вітчизняної системи соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Чумак. - С.68 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, С. Дослідний дитячий будинок Я.Б.Рєзніка в м.Києві (1919 - 1929 рр.) / С. Шевченко. - С.70 - 73. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовий, О. Музика в діяльності Г.С.Сковороди / О. Дубовий. - С.73 - 75. - Бібліогр. в кінці ст. Зварич, І. Педагогічна майстерність у процесі оцінювання знань студентів США / І. Зварич. - С.76 - 79. - Бібліогр. в кінці ст. Біда, О. Новий підручник з екологічної освіти "Методика навчання екології" / О. Біда. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" [] / О. Надтока> // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика викладання географії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
Надтока, О. Підручник "Географія материків і океанів" - ключовий елемент процесу формування географічних знань [] / О. Надтока> // Рідна школа. - 2008. - N 6. - С. 55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: iszy/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Нагорна, Л. Антиколоніальний дискурс в Україні: пастки метафоричної експансії / Л. Нагорна. - С.3-13. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Світогляд української еліти другої половини XVIII ст.: суспільні парадигми / О. Надтока. - С.14-27. - Бібліогр. в кінці ст. Іванова, Л. Державницька концепція М. Костомарова / Л. Іванова. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Пінчук, Ю. Студія М. Костомарова "Гетьманство Многогрешного" в контексті творення української етнічної ідентичності / Ю. Пінчук. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст. Жук, М. Правління Володислава Опольського в Галичині з погляду української та польської історіографій / М. Жук. - С.44-56. - Бібліогр. в кінці ст. Таборанський, С. Міжнародні конгреси історичних наук повоєнного періоду в радянській історіографії (1955-1991 рр.) / С. Таборанський. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст. Корольков, Г. Трансформації федералістської концепції М. Грушевського в роки еміграції (1919-1924) / Г. Корольков. - С.64-70. - Л-ра в кінці ст. Зайцева, З. Проблема українського університету у Львові: публіцистичний вимір (1898-1914 рр.) / З. Зайцева. - С.71-82 Чорний, О. Реформування системи підготовки морських спеціалістів на півдні України у 1850-1860-х роках / О. Чорний. - С.82-90. - Л-ра в кінці ст. Зубко, А. Вагові системи античних держав Північного Причорномор'я VII - I ст. до н. е. / А. Зубко. - С.91-99. - Л-ра в кінці ст. Кальян, С. Філосемітизм російської інтелектуальної еліти (XIX ст.) / С. Кальян. - С.100-110 Погребинська, І. "Автономізм діаспори" у контексті білоруського національного проекту (початок ХХ ст.) / І. Погребинська. - С.110-119 Гусєв, В. До і після Мюнхена: 15 березня 1939 р. перестала існувати Чехословаччина / В. Гусєв. - С.120-126 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Надтока, О. Світогляд української еліти другої половини XVIII ст.: суспільні парадигми [] / О. Надтока> // Історичний журнал. - 2009. - N 2. - С. 14-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Еліти--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: gtoe/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Казарян, І. С. Рівень функціональної грамотності щодо природничих дисциплін учнів 10-х класів : (на прикладі ЗНЗ м. Києва) / І. С. Казарян. - С.4-12 Назаренко, Т. Г. Всесвітня природна спадщина ЮНЕСКО (10 клас) : програма навчального курсу за вибором / Т. Г. Назаренко, О. В. Супричов. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Кузбіт, Т. М. Нестандартний урок на тему "Японія - країна ранкового сонця", 10 клас / Т. М. Кузбіт. - С.17-19 Лісовська, О. Б. Урок-гра на тему "Євразія - найбільший материк Землі", 7 клас / О. Б. Лісовська. - С.20-22 Тітечко, С. Є. Урок на тему "Льодовики. Баготорічна мерзлота", 6 клас / С. Є. Тітечко. - С.23-24 Могильна, Л. М. Позакласний захід "Заповідні місця Донбасу: кам'яні могили" / Л. М. Могильна. - С.26-28 Надтока, О. Ф. Критерії добору навчального матеріалу та рівень сформованості системи знань : (на прикладі курсу "Географія материків і океанів, 7 клас) / О. Ф. Надтока. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Капіруліна, С. Л. Чорногорія / С. Л. Капіруліна. - С.35-39 Осніцька, Н. О. Наш край - наше натхнення / Н. О. Осніцька. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Новицька, Л. В. Бар - "Яблуневе крило" Вінниччини / Л. В. Новицька. - С.46-47 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Надтока, О. Ф. Критерії добору навчального матеріалу та рівень сформованості системи знань [] : (на прикладі курсу "Географія материків і океанів, 7 клас) / О. Ф. Надтока> // Географія та основи економіки в школі. - 2013. - N 12. - С. 30-34. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
К65 Концепція географічної освіти в основній школі [] / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки ; [за заг. ред. О. М. Топузова та ін.]. - К. : Пед. думка, 2014. - 29, [1] с. : сх. - Ім. покажч.: с. 29. - ISBN 978-966-644-367-3 : 17.00 грн
Рубрики: Географія--Навчання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): географічна освіта -- географическое образование -- шкільна географія -- школьная география -- географічна культура -- географическая культура -- методологія географічної освіти -- методология географического образования -- дидактика географічної освіти -- дидактика географического образования Анотація: Інститут педагогіки НАПН України пропонує для широкого обговорення проект Концепції георафічної освіти в основній школі з метою залучення педагогічної громадськості до процесів перспективного формування основних освітніх документів у галузі цивільної географії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Топузов, О. М. \ред.\; Надтока, О. Ф. \ред.\; Вішнікіна, Л. П. \ред.\; Доброскок, А. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
> Шифр: ptos/2015/2 Журнал 2015р. N 2 Нічкало, Н. Одвічний зв'язок: людина і праця / Н. Нічкало. - С.2-4 Супрун, В. Не втрачати час у реформуванні української професійної освіти / В. Супрун. - С.5-9 Кулалаєва, Н. Формування культури безпеки професійної діяльності будівельників у ПТНЗ / Н. Кулалаєва. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, М. Педагогічні умови формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців ресторанного господарства / М. Ткаченко. - С.14-16. - Л-ра в кінці ст. Радкевич, В. Коучинг як інноваційна педагогічна технологія / В. Радкевич, О. Бородієнко. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст. Воронюк, О. Інформаційна система керування професійно-технічним навчальним закладом / О. Воронюк, Г. Ткачук. - С.20-22. - Л-ра в кінці ст. Стьопіна, Н. Тренінг як засіб підготовки педагогів до формування професійного мислення учнів ПТНЗ / Н. Стьопіна. - С.23-25. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, М. Моніторингові дослідження розвитку професійно-технічної освіти / М. Корнієнко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Надтока, О. Співпраця з Федерацією об'єднань роботодавців - запорука розвитку профтехосвіти / О. Надтока. - С.29-30 Шевельова, О. Формування лідерських якостей майбутніх фахівців / О. Шевельова. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Муха, Н. Євроклуби учнівської молоді / Н. Муха. - С.35-37 Остапченко, Т. Інноваційні технології КНАУФ у професійній підготовці майбутніх будівельників / Т. Остапченко. - С.38-39 Пилинський, Я. Особливості підготовки фахівців із соціальної роботи у США / Я. Пилинський. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст. Голубовський, В. Проектування освітніх програм підготовки кадрів для високотехнологічних виробництв в умовах партнерства установ освіти і бізнесу / В. Голубовський. - С.43-49. - Л-ра в кінці ст. Савченко, І. Розвиток соціального партнерства: результати дослідно-експериментальної роботи / І. Савченко, І. Тропіна. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Пищик, О. Комунікативна культура - керівника ПТНЗ / О. Пищик. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Мальована, І. Активізація пізнавальних інтересів і творчої діяльності учнів / І. Мальована. - С.57-59 Гончар, М. Підготовка робітничих кадрів на Херсонщині наприкінці ХІХ ст.: історико-педагогічний огляд / М. Гончар. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2015/5/6 Журнал 2015р. N 5/6 Дічек, Н. В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Хайруліна, В. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13 Бондар, Л. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Стребна, О. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіка В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, Т. Сімейні цінності в Об'єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Каменькова, Т. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.25-31 Гавриш, Н. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-31 Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба : концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10 - 11-х класів профільної школи. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Бондар, В. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. Драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, І. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст. Костюк, В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-52. - Л-ра в кінці ст. Надтока, О. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Роговець, О. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Яременко, Л. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Радул, О. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI - XVII ст. / О. Радул. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (ХХ - ХХІ століття) / Т. Турчин. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст. Січкар, А. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Надтока, О. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі [] / О. Надтока> // Рідна шк. - 2015. - N 5/6. - С. 53-57. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Надтока, О. Співпраця з Федерацією об'єднань роботодавців - запорука розвитку профтехосвіти [] / О. Надтока> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2015. - N 2. - С. 29-30 Рубрики: Професійно-технічна освіта--Соціальне партнерство--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: upej/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Тарасенко, Г. С. Проблема гуманітаризації освітнього простору в контексті наукових ідей Семена Гончаренка / Г. С. Тарасенко. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Внесок психологів України в індивідуалізацію навчального процесу в середній школі (друга половина ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст. Ярова, О. Б. Досвід розвитку початкової освіти в країнах ЄС - джерело модернізації початкової освіти в Україні / О. Б. Ярова. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Хриков, Є. М. Галузева спеціалізація педагогічної науки / Є. М. Хриков. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. Онищук, Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи / Л. А. Онищук. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Матяш, Н. Ю. Фундаменталізація шкільної біологічної освіти - основа формування предметної компетентності учня / Н. Ю. Матяш. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти / О. Ф. Надтока. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст. Удовиченко, І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Бобало, Ю. Я. Моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі національного університету "Львівська політехніка" / Ю. Я. Бобало, Ю. М. Козловський. - С.74-84. - Бібліогр. в кінці ст. Полонська, Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку / Т. К. Полонська. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст. Пасічник, О. С. Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти - сучасна інтерпретація / О. С. Пасічник. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі / В. Г. Редько, А. І. Козлова. - С.104-107 Гайдамака, О. В. Реформування початкової загальної освіти: навчальні посібники для 1 класу / О. В. Гайдамака. - С.108-109 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Надтока, О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти [] / О. Ф. Надтока> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 61-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Загальноосвітні школи--Географія--Уроки--Методика викладання--Україна, 21 ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |