> Шифр: posh/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Данилова, Л. Традиції букваротворення в Україні : (Післяслово до ювілейної виставки сучасного українського букваря) / Л. Данилова. - С.1-3. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Виховний процес з глибинним психозануренням : Поради вчителю / І. Бех. - С.4-7 Вашуленко, М. Компетентнісний підхід до перевірки мовних і мовленнєвих знань молодших школярів / М. Вашуленко. - С.8-11 Зеленська, О. Практичне застосування інтерактивних методів навчання : (4 клас) / О. Зеленська, С. Грицаненко. - С.12-15 Чорна, Ю. Уроки каліграфії у 2 класі / Ю. Чорна, С. ОлійникО. Степанова. - С.16-24 Гудзик, І. Особливості навчального матеріалу в підручниках з російської мови / І. Гудзик. - С.25-28. - Бібліогр. в кінці ст. Лишенко, Г. Тести для формування вмінь учнів розв'язувати задачі в 4 класі / Г. Лишенко, К. Лишенко. - С.29-32 Спіченко, Г. Система роботи школи щодо збереження здоров'я учнів / Г. Спіченко, Г. СердцеваН. Пахомова. - С.33-38 Тітяпкіна, Т. Блок уроків з економіки в 3 класі / Т. Тітяпкіна. - С.39-44 Жуганова, О. Нестандартні уроки з природознавства : (3 клас) / О. Жуганова. - С.45-47 Гузь, О. Ритміка і хореографія : Авторська навчальна програма для учнів початкової та основної школи (1-4 роки навчання) / О. Гузь. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кочерга, О. Психофізіологія учнів початкової школи / О. Кочерга. - С.55-59 Школьнік, С. Як звук друзів шукав : Музична казка-інсценівка / С. Школьнік, Н. Келіна. - С.60-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Спіченко, Г. Система роботи школи щодо збереження здоров'я учнів [] / Г. Спіченко, Г. Сердцева, Н. Пахомова> // Початкова школа. - 2009. - N 2. - С. 33-38 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--Виховна робота Дод.точки доступу: Сердцева, Г.; Пахомова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: odnv/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст. Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52. - Бібліогр. в кінці ст. Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст. Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст. Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87. - Бібліогр. в кінці ст. Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку [] / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 75-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Логопедія--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): алалія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баранець, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ф88 Фридман, Стюарт. Ирина [] : [роман] / Стюарт Фридман ; [пер. с англ. Валерии Норжинской ; лит. ред. Н. Пахомовой ; худож. оформ. С. Куныгина]. - Санкт-Петербург : Интерспект, 1994. - 218 с. - ISBN 5-87319-007-0 : 80000.00 крб
Рубрики: Художня література--Романи американські, 20 ст. Американська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): романи -- романы Анотація: Героиня романа-наследница богатого аристократического рода - силой воспитания шаг за шагом из очаровательной девочки превращается в монстра с ангельским личиком. Многочисленные комплексы определяют ее извращенное восприятие действительности. В ее мире эротика, жажда власти, любовь, секс, ненависть, нежность, злоба, сознание вины сплетены в тугой гордиев узел. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Норжинская, В. \пер.\; Пахомова, Н. \ред.\; Куныгина, С. \худож.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |