> Шифр: rish/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Степашко, В. Методи та форми управління науково-дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Щербина, О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови / О. Щербина. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Князян, М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Гринченко, Н. Теоретичні основи та діагностичне дослідження формування соціальної компетентності підлітка / Н. Гринченко. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Пащенко, М. Кредитно-модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі / М. Пащенко. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку: результати педагогічної діагностики / Т. Кравченко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Карасевич, А. Педагогічні теорії формування готовності студентської молоді до створення сім'ї в сучасних умовах / А. Карасевич. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Мішеніна, Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови у контексті національної культури / Т. Мішеніна. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Шкільний хімічний експеримент як педагогічна система / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Максимова, Н. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє / Н. Максимова, Л. Порох. - С.35-38 Рогова, П. Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога-гуманіста В.О.Сухомлинського / П. Рогова. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Потієнко, В. Вивчення основ роботи графічних редакторів на уроках інформатики / В. Потієнко. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рева, Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку-технології професійної майстерності вчителя / Ю. Рева. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст. Прокоф'єва, М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості / М. Прокоф'єва. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Чернишова, Є. Підвищення кваліфікації педагогів-позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України / Є. Чернишова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Малишевська, І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінец XIX - середина ХХ ст.) / І. Малишевська. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Загородня, А. Про педагогічний такт як основу виховання у працях І.О.Синиці / А. Загородня. - С.66-68. - Бібліогр. в кінці ст. Куліш, Т. Навчально-виховна робота в дослідній трудовій школі № 4 у Пущі Водиці (20-ті роки ХХ ст.) / Т. Куліш. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Ретроспективний огляд розвитку методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні / Н. Глузман. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Лаухіна, І. Становлення і розвиток світської школи у Франції (кінець XVIII - перша половина XIX ст.) / І. Лаухіна. - С.77-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Прокоф'єва, М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості [] / М. Прокоф'єва> // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інновації в освіті Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20 Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Шапран, Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Піддубна, О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : кінець XVIII - перша чверть XX ст. / О. Піддубна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Дубасенюк, О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів [] / М. Прокоф'єва> // Рідна шк. - 2012. - N 12. - С. 44-48. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Вчителі початкових класів Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |