> Шифр: ztef/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Лагутін, В. Реалізація державної політики протидії корупції / В. Лагутін, Н. Петренко. - С.5-22. - Бібліогр. в кінці ст. Молчанова, Е. Глобальні тренди світової торгівлі товарами / Е. Молчанова. - С.23-34. - Бібліогр. в кінці ст. Дугінець, Г. Політика "економічного прориву": досвід Чилі / Г. Дугінець, І. Вірич. - С.35-46. - Бібліогр. в кінці ст. Саліхова, О. Фармацевтична індустрія Мексики: урок для України / О. Саліхова, Д. Гончаренко. - С.47-68. - Бібліогр. в кінці ст. Мельник, Т. Інституційне забезпечення міжнародної конкурентоспроможності АПК України / Т. Мельник, Ю. Туніцька. - С.69-89. - Бібліогр. в кінці ст. Будзяк, В. Зерновий експорт України / В. Будзяк, О. Будзяк. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст. Пугачевська, К. Імпортозалежність економіки України: детермінанти та ризики / К. Пугачевська. - С.103-114. - Бібліогр. в кінці ст. Мельничук, О. Міжнародна торгівля послугами / О. Мельничук. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст. Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Цифрові технології--Розвиток Маркетинг--Штучний інтелект Кл.слова (ненормовані): персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |