Шифр: ztef/2020/4
   Журнал

Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право [Текст] : наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К. : Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2010 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. N 4
Зі змісту:
Лагутін, В. Реалізація державної політики протидії корупції / В. Лагутін, Н. Петренко. - С.5-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Молчанова, Е. Глобальні тренди світової торгівлі товарами / Е. Молчанова. - С.23-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Дугінець, Г. Політика "економічного прориву": досвід Чилі / Г. Дугінець, І. Вірич. - С.35-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Саліхова, О. Фармацевтична індустрія Мексики: урок для України / О. Саліхова, Д. Гончаренко. - С.47-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Т. Інституційне забезпечення міжнародної конкурентоспроможності АПК України / Т. Мельник, Ю. Туніцька. - С.69-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзяк, В. Зерновий експорт України / В. Будзяк, О. Будзяк. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Пугачевська, К. Імпортозалежність економіки України: детермінанти та ризики / К. Пугачевська. - С.103-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельничук, О. Міжнародна торгівля послугами / О. Мельничук. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Проскурніна, Н.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Розвиток
   Маркетинг--Штучний інтелект

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)