> Шифр: umil/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетеси / О. Міхно. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Донченко, Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / С. Дубовик. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Яремчук, Н. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20 Лісовський, А. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27 Шевченко, З. Художній світ Т. Шевченка : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30 Колеснікова, Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі / Т. Колеснікова. - С.31-36 Сміліченко, Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44 Романишина, Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Левків, К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.58-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Голуб, Н. Навчання риторики учнів старших класів : матеріали для вчителя / Н. Голуб. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Мамчур, Л. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Культура спілкування в мережі Інтернет / Н. Подлевська. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.18-21 Бондаренко, Ю. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique" / Ю. Бондаренко. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Тригуб, І. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.26-29. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.29-33 Комаренко, Н. Неймовірні пригоди хороброго речення в країні Мовландії : урок - казкова подорож / Н. Комаренко. - С.34-36 Зражевська, С. Спрощення в групах приголосних : урок української мови у 5-му класі / С. Зражевська. - С.36-38 Черних, Н. Лист. Адреса : урок розвитку мовлення / Н. Черних. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Василенко, М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Копусь, О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Волинський, В. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників / В. Волинський, О. КрасовськийО. Чорноус. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.55-59 Гнаткович, Т. Сяйво доброти й людяності / Т. Гнаткович. - С.60 Мацько, Л. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк / Л. Мацько. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи [] / Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 1. - С. 58-62 Дод.точки доступу: Гуріна, Л. В.; Любчич, Т. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи [] / Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 2. - С. 55-59 Рубрики: Українська мова--Планування--Загальноосвітні школи Українська література--Планування--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гуріна, Л. В.; Любчич, Т. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Бондаренко, Н. Формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення / Н. Бондаренко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Дідук-Ступ'як, Г. Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. Дідук-Ступ'як. - С.6-10. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Метод проектів у навчанні української мови / Н. Голуб. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Шкільна літературна освіта за новими стандартами / Т. Яценко. - С.20-23. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні "Каторжна" / Л. Щербина. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання / О. Хорошковська. - С.30-37 Повхан, К. Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан. - С.38-44. - Л-ра в кінці ст. Бабійчук, Т. Іван Огієнко - великий син України : (сценарій вечора) / Т. Бабійчук. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Л. Українкою я народилася : (сценарій конкурсу-гри до Дня української писемності й мови) / Л. Скрипник. - С.50-52 Піскорська, Л. Вишневий цвіт - дарунок Кобзареві / Л. Піскорська. - С.53-57 ІІІ всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми культури української мови і мовлення" : (м. Острог, Національний університет "Острозька академія", 24-25 жовтня 2013 року). - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Піскорська, Л. Вишневий цвіт - дарунок Кобзареві [] / Л. Піскорська> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 8. - С. 53-57 Рубрики: Позакласні заходи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (поет, письм., худож., громад. і політ. діяч, фольклорист, етнограф ; 1814 - 1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |