> Шифр: vofi/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Шупер, В. А. Россия в глобализованном мире: альтернативы развития / В. А. Шупер. - С.3-21. - Библиогр. в подстрочном примеч. Аргонов, В. Ю. Искусственное программирование потребностей человека: путь к деградации или новый стимул развития? / В. Ю. Аргонов. - С.22-37. - Лит. в конце ст. Кузьмина, Т. А. "Гуляка праздный..." / Т. А. Кузьмина. - С.53-58. - Библиогр. в подстрочном примеч. Дубровский, Д. И. Основные категориальные планы проблемы сознания / Д. И. Дубровский. - С.59-75. - Библиогр. в подстрочном примеч. Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта / В. Г. Редько. - С.76-83. - Лит. в конце ст. Столярова, О. Е. Реляционная онтология А.Н.Уайтхеда и ее конструктивистская интерпретация / О. Е. Столярова. - С.84-103. - Библиогр. в подстрочном примеч. Тарароев, Я. В. О двух онтологических парадигмах в генезисе оснований физического знания / Я. В. Тарароев. - С.104-114. - Библиогр. в подстрочном примеч. Миргородский, В. Н. Дискуссии об эволюции идей Вл.Соловьева и проблема сущего и бытия / В. Н. Миргородский. - С.115-129. - Примеч.: с.128-129 Вдовина, Г. В. "Моральное бытие" и лингвистические знаки в постсредневековой схоластике / Г. В. Вдовина. - С.130-141. - Примеч.: с.140-141 Скороходова, Т. Г. Традиция в интерпретации мыслителей Бенгальского Возрождения / Т. Г. Скороходова. - С.142-152. - Библиогр. в подстрочном примеч. Бурмистров, С. Л. Движущие силы историко-философского процесса в философии неоведантизма / С. Л. Бурмистров. - С.153-162. - Библиогр. в подстрочном примеч. Магазов, С. С. Замечания о метафорах в работах Хайдеггера "Бытие и время" и "Время и бытие" / С. С. Магазов. - С.163-173. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта [] / В. Г. Редько> // Вопросы философии. - 2008. - N 12. - С. 76-83. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8744 Рубрики: Мислення Інтелект Поведінка--Тварини--Роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012 - 2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13 Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст. Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст. Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст. Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст. Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13 Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст. Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст. Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст. Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56. - Бібліогр. в кінці ст. Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1 - 4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. ПолонськаН. П. Басай. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст. Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1 - 4 класів: рефлексивний погляд на проблему [] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: upej/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Тарасенко, Г. С. Проблема гуманітаризації освітнього простору в контексті наукових ідей Семена Гончаренка / Г. С. Тарасенко. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Внесок психологів України в індивідуалізацію навчального процесу в середній школі (друга половина ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст. Ярова, О. Б. Досвід розвитку початкової освіти в країнах ЄС - джерело модернізації початкової освіти в Україні / О. Б. Ярова. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Хриков, Є. М. Галузева спеціалізація педагогічної науки / Є. М. Хриков. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. Онищук, Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи / Л. А. Онищук. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Матяш, Н. Ю. Фундаменталізація шкільної біологічної освіти - основа формування предметної компетентності учня / Н. Ю. Матяш. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти / О. Ф. Надтока. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст. Удовиченко, І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Бобало, Ю. Я. Моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі національного університету "Львівська політехніка" / Ю. Я. Бобало, Ю. М. Козловський. - С.74-84. - Бібліогр. в кінці ст. Полонська, Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку / Т. К. Полонська. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст. Пасічник, О. С. Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти - сучасна інтерпретація / О. С. Пасічник. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі / В. Г. Редько, А. І. Козлова. - С.104-107 Гайдамака, О. В. Реформування початкової загальної освіти: навчальні посібники для 1 класу / О. В. Гайдамака. - С.108-109 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі [] / В. Г. Редько, А. І. Козлова> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 104-107 . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Загальноосвітні школи--Мови світу--Методика викладання--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- "Нова українська школа" -- НУШ -- іноземні мови Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Козлова, А. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: imvn/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи : методичний портал / В. Г. Редько, Т. К. ПолонськаН. П. Басай. - С.2-7 Сушко, Олена. In the East or in the West - Christmas time is the best! Англійська мова, 4 клас : відкритий урок / О. Сушко. - С.8-12 Шаврак, Інна. Daily routines. Англійська мова, 5 клас : відкритий урок / І. Шаврак. - С.13-14 Придорожко, Вікторія. I'm a newcomer. Англійська мова, 7 клас : відкритий урок / В. Придорожко. - С.15-18 Атаєва, Ірина. Визначні місця Лондона. Англійська мова, 6 клас : відкритий урок / І. Атаєва. - С.19-23 Полякова, Ю. At the airoport. Англійська мова, 8 клас : відкритий урок / Ю. Полякова. - С.24-25 Малюк, Олена. All about me. Англійська мова, 5 клас : відкритий урок / О. Малюк. - С.26-27 Павлик, Алла. The city I would like to visit one day. Англійська мова, 9 клас : відкритий урок / А. Павлик. - С.28-30 Міхальова, Ольга. Life in the past. Англійська мова, 6 клас : відкритий урок / О. Міхальова. - С.31-33 Гоц, Ганна. Popular sports and games. Ukrainian sportsmen. Англійська мова, 5 клас : відкритий урок / Г. Гоц. - С.34-36 Коткова, Наталія. I'm going to the supermarket. Англійська мова, 6 клас : відкритий урок / Н. Коткова. - С.37-39 Бєлова, Оксана. Travelling through the country of the English language. Англійська мова, 1 клас : відкритий урок / О. Бєлова. - С.40-43 Некогдюк, Світлана. Аліса в країні Ліхтенштейн. Сценарій для конкурсу "Діалог держав. Партнерство в освіті" : позакласна робота / С. Некогдюк. - С.44 Катрич, Таїсія. Брейн-ринг "Science and inventions". Англійська мова, 9 клас : позакласна робота / Т. Катрич. - С.45-50 Гусєва, Оксана. Кінотворчість на уроках англійської і не тільки : позакласна робота / О. Гусєва. - С.51 Ларіна, Олена. Приказски до тематичного розділу "Добро, доброта, добрі вчинки, добра людина" : скарбничка вчителя / О. Ларіна. - С.52-53 Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [] : методичний портал / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2018. - N 6. - С. 2-7 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- іноземні мови -- компетентнісно орієнтоване навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
> Шифр: pips/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки ХХІ століття / С. Д. Максименко. - С.44-54 Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в Інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у Скандинавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст. Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: upej/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Науменко, С. О. Перспективи зовнішнього незалежного оцінювання на рівні базової середньої освіти в Україні у векторах європейського досвіду / С. О. Науменко. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст. Бялик, О. В. Система підвищення кваліфікації вчителів зі статевого виховання учнів: європейський досвід / О. В. Бялик. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Засоби забезпечення системи комунікативних дій компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи: теоретико-методичний аспект / В. Г. Редько. - С.33-44. - Бібліогр. в кінці ст. Пасічник, О. С. Дидактичне обгрунтування емоційно-ціннісного компонента змісту навчання іноземних мов / О. С. Пасічник, О. О. Пасічник. - С.45-56. - Бібліогр. в кінці ст. Онопрієнко, О. В. Технологія конструювання інструментарію формального оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів / О. В. Онопрієнко. - С.77-85. - Бібліогр. в кінці ст. Пометун, О. І. Оцінювання учнів з громадянської освіти в контексті компетентнісного підходу / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - С.86-97. - Бібліогр. в кінці ст. Шевлякова-Борзенко, И. Л. Оценка качества образовательного процесса общего среднего образования республики Беларусь: критериальная основа / И. Л. Шевлякова-Борзенко. - С.98-110. - Библиогр. в конце ст. Довбенко, С. Ю. Особливості впровадження педагогіки партнерства в Карпатському освітньому просторі / С. Ю. Довбенко, Л. М. Прокопів. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст. Мосейчук, Ю. Ю. Моніторинг стану сформованості культури здоров'я майбутніх учителів фізичної культури: критерії та результативні показники / Ю. Ю. Мосейчук. - С.129-136. - Бібліогр. в кінці ст. Савчук, О. П. Професійна підготовка майбутніх учителів дизайну в контексті сучасної освіти / О. П. Савчук. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст. Геращенко, В. В. Юридична деонтологія та професійна етика як складники професійної підготовки викладачів правознавства / В. В. Геращенко. - С.143-148. - Бібліогр. в кінці ст. Чумак, М. Є. Педагогічна майстерність - продуцент розвитку точних наук в умовах вітчизняної вищої школи (XVIII - перша пол. XIX ст.) / М. Є. Чумак. - С.149-154. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2019. - N 1. - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Засоби забезпечення системи комунікативних дій компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи: теоретико-методичний аспект [] / В. Г. Редько> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2019. - N 1. - С. 33-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Початкова школа--Іноземні мови--Методика навчання--Україна, 21 ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |