> Шифр: mvuk/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік / М. Кирилюк. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень / Н. Головкіна. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст. Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини / Н. Карпенко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кощій, О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні / О. Кощій. - С.40-44 Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку / К. Ладиченко. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття / І. Лилик, І. Сайчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст. Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок / Ю. Качура. - С.52-54 "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС. - С.55-58 Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку". - С.61-66 Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB / О. Омельчук. - С.67-68 Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ / О. Гладунов. - С.69 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сайчук, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Петренко, С. Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні / С. Петренко. - С.4-7 Полонець, В. Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання / В. Полонець. - С.7-11. - Л-ра: с. 11 Шафалюк, О. Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів / О. Шафалюк. - С.12-18. - Л-ра: с. 18 Олексюк, О. Порівняльний аналіз європейських і національного меблевих ринків / О. Олексюк. - С.19-28 : табл. Касьянов, Я. Економіка "Титанів" на товарних ринках України / Я. Касьянов. - С.28-33. - Л-ра: с. 33 : табл. Лапа, В. Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення"- економічний погляд на ринок землі / В. Лапа. - С.34-36 Шуляк, М. Українці менше економлять. Наскільки це правда? / М. Шуляк. - С.37-38 Сайчук, І. Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього / І. Сайчук. - С.39-42 Єранкін, О. О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / О. О. Єранкін. - С.43-50. - Л-ра: с. 50 Лилик, С. Фахові громадські організації України - 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні / С. Лилик. - С.51-63. - Л-ра: с. 63 Топчій, Т. Кар'єра у маркетингу / Т. Топчій. - С.64-66 Коломієць, А. Житлове питання представників середнього класу в Україні / А. Коломієць. - С.67-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Сайчук, І. Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього [] / І. Сайчук> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 4. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |