> Шифр: posh/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Бех, І. Виховні приписи у становленні особистості / І. Бех. - С.1-3 Вашуленко, М. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас / М. Вашуленко, Н. Васильківська. - С.4-11 Захарійчук, М. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас" / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.12-25 Науменко, В. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт. В. О. Науменко) / В. Науменко. - С.25-33 Ступак, Г. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі / Г. Ступак. - С.34-35. - Л-ра в кінці ст. Ярова, Н. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів / Н. Ярова. - С.35-39 Шевчук, О. Як Бог землю ділив : (розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас) / О. Шевчук. - С.40-42 Лишенко, Г. Календарне планування уроків математики в 3 класі / Г. Лишенко. - С.43-45 Хоролець, Т. Вокальні вправи для навчання сольного співу : рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу" / Т. Хоролець. - С.46-47. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, С. Діагностування психологічного мікроклімату в педагогічному колективі / С. Мартиненко. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі / Т. Скрипник. - С.50-52. - Л-ра в кінці ст. Павлюк, Р. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі / Р. Павлюк. - С.53-55. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, О. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей / О. Мартинюк. - С.55-58 Корнієнко, С. Уроки для батьків / С. Корнієнко. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Скрипник, Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [] / Т. Скрипник> // Початкова школа. - 2014. - N 6. - С. 50-52. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Аутизм Дефектологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Поліщук, В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, І. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Третяк, О. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-18 Дмитрук, З. Дидактичні та інтелектуальні ігри під час опрацювання казок Івана Франка / З. Дмитрук. - С.19-20 Петрик, М. Урок літературного читання / М. Петрик. - С.20-23 Янович, Н. Історичні скарби України / Н. Янович. - С.23-27 Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29 Прихожай, С. Урок розвитку мислення / С. Прихожай. - С.30-31 Прихожай, С. Урок образотворчого мистецтва. 1 клас / С. Прихожай. - С.31-32 Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Таранушенко, Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40 Гажала, О. Крок у світ професій / О. Гажала. - С.40-41 Бужанська, А. Формування постави на уроках фізичної культури / А. Бужанська. - С.42 Гламбер, Н. Для людини здоров'я є найбільшим благом / Н. Гламбер. - С.43-44. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49 Саєнко, Г. Робота над словниковими словами у 3 класі / Г. Саєнко. - С.50-51 Петрічко, І. Музейна справа у закладі освіти як фактор особистісно зорієнтованого розвитку і навчання підростаючого покоління / І. Петрічко. - С.51-52. - Л-ра в кінці ст. Марченко, Н. Ключ до читання / Н. Марченко. - С.53-55 Самсоненко, Л. Мотивація до навчання : (ділова гра на семінарі методоб'єднання) / Л. Самсоненко. - С.56-58 Янович, Н. Подорож до країни Здоров'я : (виховний захід) / Н. Янович. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [] / Т. Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - N 6. - С. 35-37. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Аутизм Дефектологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
К63 Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" [] / [В. В. Тарасун та ін.] ; за ред. Т. В. Скрипник ; М-во освіти і науки України, Ін-т спец. педагогіки Нац. акад. пед. наук України. - Т. : Мандрівець, 2016. - 236, [4] с. : сх., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Слов.: с. 234-237. - Л-ра: с. 238-239. - ISBN 978-966-634-910-4 : 80.00 грн
Рубрики: Діти з розумовими вадами--Розвивальне навчання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- дошкольники -- діти з аутизмом -- дети с аутизмом -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- розвиток дітей з аутизмом -- развитие детей с аутизмом Анотація: Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" розроблена з урахуванням сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а також – новітніх підходів до навчання та розвитку дітей із розладами аутистичного спектра. Комплексна програма складається із семи розділів, які охоплюють освітні лінії Базового компонента: "Дитина в соціумі", "Мовлення дитини", "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі", "Дитина у світі культури", "Гра дитини", "Здоров'я та фізичний розвиток" (як частина освітньої лінії "Особистість дитини"), а також розділ "Розвиток соціально-побутових навичок", який є надзвичайно актуальним в контексті системного впливу на формування дітей із розладами аутистичного спектра. Особливу увагу приділено умовам продуктивного навчання та розвитку дітей з аутизмом, а також методам, формам та способам подання для них навчального матеріалу, зважаючи на унікальність їхньої психічної організації. Для фахівців психолого-педагогічного профілю, а також батьків дітей з аутизмом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тарасун, В. В.; Куценко, Т. О.; Скрипник, Т. В.; Дуброва, І. М.; Скрипник, Т. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Примірників всього: 1 ІЧЗ (1) Свободны: ІЧЗ (1) |
> Шифр: dovy/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Мартинчук, О. Інклюзивна освіта / Олена Мартинчук. - С.2-5 : іл. Скрипник, Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти / Скрипник Тетяна. - С.6-9 : іл. Іванюк, О. Організація єдиного інклюзивного освітньо простору : Досвід Святошинського району міста Києва / Іванюк Олена, Бобир Валентина. - С.10-15 : іл. Рібцун, Ю. Прудкі пальчики : Дидактична гра для дітей старшої групи (з типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) / Рібцун Юлія. - С.16-19 : іл. Либа, О. Лепбук за казками В. Сухомлинського / Либа Олександра. - С.20 : іл. Горобчук, Н. Sky jumping для дошкільнят / Горобчук Наталія, Пилявець Олеся, Ковальчук Дар'я, Глущенко Інна. - С.21-24 : іл. Інші автори: Пилявець О., Ковальчук Д., Глущенко І. Спритні козаки : Комплекс вправ на батутахдля дітей середньої групи. - С.25 : іл. Базилівська, Т. "Я розмалюю життя" : Тренінг з використанням арт-тератпії для батьків дітей з особливими освітніми потребами / Базилівська Тетяна, Германюк Оксана. - С.26-28 : іл. Барабаш, О. Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : Музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза / Барабаш Ольга. - С.29-31 : муз. пр. Довжено, В. Піжамна вечірка до дня Святого МИколая : Розвага для дітей різних вікових груп / В. Довжено ; Довженко Вікторія, Дубровіна Ірина. - С.32-36 : муз. пр. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dovy/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Стаєнна, О. Квест-технологія: гра, пошук, дослідження / Олена Стаєнна. - С.3-6 : іл. Скрипник, Т. Інклюзивне освітнє середовище : підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти / Тентяна Скрипник. - С.7-11 : іл. Буракова, Ю. Рух-це здоров'я : семінар-квест для педагогів / Юлія Буракова. - С.12-14 : іл. Дідура, Л. Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням OR-кодів / Любов Дідура, Олена Міняйло. - С.15-17 : іл. Мингляс, Н. Розвиваємо мовленнєве дихання : ігри в сенсорній кімнаті для дітей усіх вікових груп / Наталія Мингляс. - С.18-19 : іл. Третяк, А. Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайомство / Анна Третяк. - С.20-22 : іл. Ганжа, С. Буккросинг у дитсадку : як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками / Світлана Ганжа, Людмила Трифонова. - С.23-26 : іл. Боровська, О. Козацькі клейноди знайдемо і їх на віки збережемо : фізкультурний квест для дітей середьої групи / Ольга Боровська. - С.27-29 : іл. Якуба, Я. Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фіхкультурний квест длядітей старшої групи / Яна Якуба. - С.30-33 : іл. Гудима, О. Фетрові іграшки / Ольга Гудима. - С.34-35 : іл. Семендяй, Н. Математика на галявині : дидактьичний посібник для дітей дошкільних груп / Наталія Семендяй. - С.36 : іл. Романовська, С. У пошуках музичних дзвіночків : музичний квест для дітей старшої групи / Світлана Романовська. - С.37-40 : іл. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: nnws/2020/5 Журнал 2020р. N 5 Скрипник, Т. О. Випадок коморбідності розладу аутистичного спектра і лобної епілепсії: поліморфізм клінічних ознак / Т. О. Скрипник. - С.6-9 Науменко, Н. А. Когнитивные и поведенческие нарушения у детей с эпилептическим статусом медленного сна / Н. А. Науменко, В. И. Харитонов. - С.10-12 Купко, Н. COVID-19 у пацієнта з розсіяним склерозом: чи відіграє імуносупресія захисну роль? / Н. Купко. - С.13 Крамар, Ю. А. Диференційна діагностика псевдонападів судом та симуляції / Ю. А. Крамар. - С.14-15 Харитонов, В. И. Реттоподобное поведение у ребенка с выявленной мутацией гена ADSL / В. И. Харитонов, Д. А. Шпаченко. - С.16-18 Чередниченко, Н. В. Болезнь диффузных телец Леви: клинический случай / Н. В. Чередниченко. - С.19-22 Сухоручкін, Ю. О. Хвороба Гантінгтона: клінічний випадок / Ю. О. Сухоручкін. - С.24-27 Купко, Н. Лікування пароксизмальної симпатичної гіперактивності, асоційованої з крововиливом у таламус / Н. Купко. - С.28-30 Крамар, Ю. А. Помилковий діагноз хвороби Паркінсона у пацієнта із тривожно-депресивним розладом / Ю. А. Крамар. - С.32-33 Свиридова, Н. К. Вегетативна дистонія: тактика ведення пацієнта / Н. К. Свиридова, Т. В. Чередніченко, Н. В. Ханенко. - С.34-37 Труфанов, Є. О. Диференціальна діагностика та лікування дорсопатій / Є. О. Труфанов. - С.38-40 Купко, Н. Можливості та перспективи застосування фармакотерапії у пацієнтів із розладами аутистичного спектра / Н. Купко. - С.42-44 Долинський, Р. Коморбідність посттравматичних стресового і обсесивно-компульсивного розладів / Р. Долинський. - С.46-48 Коробка, О. Терапевтична ефективність терифлуноміду в пацієнтів із рецидивуючо-ремітуючим розсіяним склерозом / О. Коробка. - С.49-53 Черненко, М. Є. Розсіяний склероз в Україні: персоналізована стратегія лікування / М. Є. Черненко. - С.54-57 Сухоручкін, Ю. О. Енцефаліт Расмуссена / Ю. О. Сухоручкін. - С.58-61 Крамар, Ю. А. Суїцидальна поведінка та самоушкодження: організаційні заходи / Ю. А. Крамар. - С.63-66 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: umch/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Хиць, А. Антибіотикотерапія пневмонії в умовах епідемії COVID-19 / А. Хиць. - С.3-4 Жарикова, Ю. COVID-19 та початок навчального року / Ю. Жарикова. - С.5 Хиць, А. COVID-19: тактика менеджменту пацієнтів із ревматичними захворюваннями / А. Хиць. - С.6-7 Гуторова, Н. Безоплатне донорство крові та її компонентів як благодійність роботодавців / Н. Гуторова. - С.8-10 Вчений, педагог, лікар… Пам’яті професора Дмитра Івановича Панченка Фрис, Х. П. Сучасна ін’єкційна терапія цукрового діабету 2-го типу: оптимальні шляхи інтенсифікації / Х. П. Фрис, С. Едельман, Джон Андерсон. - С.12-15 Управління гострим інсультом у перші 24 години від початку симптоматики. - С.17-20 Марценковський, І. А. Ефективність ламотриджину у дітей та підлітків з розладами поведінки / І. А. Марценковський [та ін.]. - С.23-28 Інші автори: Марценковська І. І., Скрипник Т. О., Макаренко Г. В. Бурчинський, С. Г. Тривога і тривожні стани в гінекологічній практиці: можливості та інструменти фармакотерапії / С. Г. Бурчинський. - С.29-32 Бараненко, О. М. Розсіяний склероз і вагітність / О. М. Бараненко. - С.33-37 Хиць, А. Стресове нетримання сечі: сучасна фармакологічна терапія / А. Хиць. - С.38-41 Клименко, І. А. Перспективи розвитку тиреоїдної хірургії в Україні: огляд літератури / І. А. Клименко, О. К. Толстанов. - С.42-45 Вороненко, Ю. В. Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком / Ю. В. Вороненко [та ін.]. - С.46-49 Інші автори: Гульчій О. П., Харченко Н. В., Захарова Н. М. Шириналиев, Н. М. Осложнения гестационного периода у больных раком шейки матки / Н. М. Шириналиев. - С.50-51 Григор'єв, Є. О. Аналіз післяопераційних гнійно-септичних ускладнень у жінок із гнійно-запальними захворюваннями органів малого таза в умовах надання ургентної гінекологічної допомоги / Є. О. Григор'єв [та ін.]. - С.52-55 Інші автори: Ситнік П. О., Дьяков А. В., Ситнік О. Г. Циганков, К. В. Ураження порожньої кишки як можлива причина розвитку гострого респіраторного дистрес-синдрому при COVID-19 / К. В. Циганков [та ін.]. - С.56-59 Інші автори: Логвиненко О. В., Кужевський І. В., Павленко В. М. Козьолкін, О. А. Взаємозв’язки параметрів спектрального аналізу біоелектричної активності головного мозку з клініко-нейровізуалізаційними даними в гострий період спонтанного супратенторіального внутрішньомозкового крововиливу / О. А. Козьолкін, А. А. Кузнєцов. - С.60-64 Дмитренко, І. А. Стоматологічне здоров’я населення громади: проблеми та можливості покращення (на прикладі Івано-Франківської області) / І. А. Дмитренко, О. К. Толстанов. - С.65-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: nnws/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Бабкина, Ю. А. Новое в эпилептологии / Ю. А. Бабкина. - С.8-10 Скрипник, Т. Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю / Т. Скрипник. - С.11-15 Герасименко, Л. О. Ностальгія у сучасному світі / Л. О. ?Герасименко. - С.16-17 Саноцький, Я. Є. Український національний консенсус з лікування пацієнтів із цервікальною дистонією / Я. Є. Саноцький [та ін.]. - С.18-29 Інші автори: Слободін Т. М., Федоришин Л. В., Білошицький В. В. Науменко, Г. М. Від професійного вигорання до залученості медичного персоналу / Г. М. Науменко. - С.30-36 Купко, Н. Вплив антидепресивної терапії на функціональну здатність пацієнтів із великим депресивним розладом / Н. Купко. - С.37-40 Мацкевич, С. А. Возвратная стенокардия: психоэмоциональные изменения / С. А. Мацкевич, М. И. Бельская. - С.42-44 Купко, Н. Клінічні настанови щодо лікування депресії із супутніми психічними захворюваннями / Н. Купко. - С.46-50 Коробка, О. Фармакологічні методи лікування пацієнтів із нейропатичним болем / О. Коробка. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: dovy/2020/12 Журнал 2020р. N 12 Скрипник, Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи : використання технології "Класний менеджмент" / Т. Скрипник. - С.3-7 Федоренко, О. Інклюзивна освіта в умовах карантину / О. Федоренко. - С.8-9 Воробей, Н. Ігри строкаті в сенсорній кімнаті / Н. Воробей. - С.10-13 Морозова, С. Будьмо толерантними! : семінар-воркшоп для педагогів, що процюють з дітьми з ООП / С. Морозова. - С.14-16 Базилівська, Т. На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна / Т. Базилівська. - С.17-19 Герасимчук, О. Якщо ваші діти особливі : на підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами / О. Герасимчук, Н. Голованенко. - С.20-21 Кирик, М. Ритмічне малювання обома руками / М. Кирик. - С.22-23 Савченко, К. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в січні для дітей старшої групи / К. Савченко, Л. Пушкаренко. - С.24-28 Тристан, А. Гра читанню не завада / А. Тристан. - С.29-31 Мащенко, Г. Ми ялиночку прикрасимо, і звірята хай поласують! / Г. Мащенко. - С.32-34 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Скрипник, Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи [] : використання технології "Класний менеджмент" / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2020. - N 12. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--Спеціальний розвиток Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ефективність ламотриджину у дітей та підлітків з розладами поведінки [] / І. А. Марценковський [та ін.]> // Укр. мед. часоп. : науч.-практ. загальномед. журн. - 2020. - N 4. - С. 23-28 . - ISSN 1562-1146 Рубрики: Епілепсія--Діти--Лікування Кл.слова (ненормовані): епілепсія -- розлади поведінки у дітей -- розлади дефіциту уваги -- розлади аутистичного спектра -- біполярна депресія -- межовий розлад особистості Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Марценковський, І. А.; Марценковська, І. І.; Скрипник, Т. О.; Макаренко, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: nnws/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Бабкіна, Ю. А. Епілепсія: від ранніх уявлень про хворобу до сучасних поглядів / Ю. А. Бабкіна. - С.10-13 Купко, Н. Нові можливості фармакотерапії великого депресивного розладу / Н. Купко. - С.14-19 Демецька, О. Когнітивні порушення, пов’язані з віком: «тиха» епідемія, що загрожує людству / О. Демецька. - С.20-22 Бурчинський, С. Г. Депресії та когнітивні порушення: можливості комбінованої терапії / С. Г. Бурчинський, Н. Ю. Бачинська. - С.23-26 Скрипник, Т. О. Енцефалопатії з розладами загального розвитку (розладами аутистичного спектра), епілептичними нападами і психотичними симптомами / Т. О. Скрипник, Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський. - С.28-31 Купко, Н. Порівняння ефективності комбінованої та монотерапії високими дозами у пацієнтів із діабетичною периферичною нейропатією / Н. Купко. - С.35-40 Коробко, О. Фармакотерапія шизофренії: аналіз ефективності та безпеки / О. Коробко. - С.41-44 Купко, Н. Вплив фармакотерапії ін’єкційними препаратами тривалої дії на статус зайнятості пацієнтів із шизофренією / Н. Купко. - С.46-52 Купко, Н. Лікування резистентного до терапії генералізованого тривожного розладу / Н. Купко. - С.53-58 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: nnws/2021/5 Журнал 2021р. N 5 Скрипник, Т. О. Енцефалопатії з розладами загального розвитку (розладами аутистичного спектра), епілептичними нападами і психотичними симптомами / Т. О. Скрипник, Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський. - С.6-11 Макаренко, Г. В. Педіатричний делірій: клінічний та генетичний поліморфізм і можливий зв’язок з іншими психічними розладами / Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський. - С.12-15 Харитонов, В. І. Синдром кільцевої 14-ї хромосоми / В. І. Харитонов, Д. А. Шпаченко. - С.16-18 Сухоручкін, Ю. О. Бічний аміотрофічний склероз / Ю. О. Сухоручкін. - С.20-23 Купко, Н. COVID-19 і синдром Гієна–Барре: можливі механізми взаємозв’язку / Н. Купко. - С.24-26 Сухоручкін, Ю. О. Лобно-скронева лобарна дегенерація / Ю. О. Сухоручкін. - С.27-30 Сухоручкін, Ю. О. Магнітно-резонансна томографія при діагностуванні хвороби Альцгеймера / Ю. О. Сухоручкін. - С.31-34 Сухоручкін, Ю. О. Прогресуюча мультифокальна лейкоенцефалопатія / Ю. О. Сухоручкін. - С.35-38 Орос, М. М. Тривога та розлади харчової поведінки / М. М. Орос, В. В. Грабар. - С.39-44 Купко, Н. Альтернативний фармакотерапевтичний підхід до лікування пацієнтів із кататонічною шизофренією / Н. Купко. - С.46-47 Купко, Н. Настанови щодо лікування епілепсії у дорослих і педіатричних пацієнтів / Н. Купко. - С.49-58 Купко, Н. Дослідження перебігу COVID-19 у пацієнтів із розсіяним склерозом на тлі терапії окрелізумабом / Н. Купко. - С.62-65 Хубетова, І. В. Застосування тівортіну (L-аргініну) в ранньому відновному періоді у пацієнтів із гострим ішемічним інсультом / І. В. Хубетова [та ін.]. - С.66-69 Інші автори: Колесник О. О., Ісайкова О. І., Величко О. В. Купко, Н. Сучасні можливості терапії протиепілептичними препаратами / Н. Купко. - С.70-74 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: nnws/2021/6 Журнал 2021р. N 6 Бабкіна, Ю. А. Нове в епілептології / Ю. А. Бабкіна. - С.8-11 Купко, Н. Фармакотерапія нейропатичного болю: особливості дозування та титрування дози / Н. Купко. - С.17-20 Скрипник, Т. Вплив коронавірусної пандемії на психічне здоров’я та охорону психічного здоров’я дітей і підлітків у Європі / Т. Скрипник. - С.22-24 Купко, Н. Ефективність і безпечність терапії антипсихотиками у високих дозах / Н. Купко. - С.25-28 Шуненкова, Д. А. Адаптация доказательных стратегий предотвращения самоубийств во время и после пандемии COVID-19 / Д. А. Шуненкова. - С.30-39 Купко, Н. Лікування тяжкого постгерпетичного свербежу / Н. Купко. - С.40-41 Купко, Н. Порівняльна ефективність протиепілептичних препаратів / Н. Купко. - С.42-45 Купрієнко, Н. Настанови щодо фармакологічної підтримки ранньої моторної реабілітації після гострого ішемічного інсульту / Н. Купрієнко. - С.46-54 Купко, Н. Клінічні настанови щодо ведення пацієнтів із біполярним афективним розладом / Н. Купко. - С.55-60 Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
> Шифр: tema/2005/1/2 Журнал 2005р. N 1/2 Куцевол, О. М. Методика уроку компаративного аналізу / О. М. Куцевол. - С.14-18 Клименко, Ж. В. Порівняння оригіналу й перекладу в процесі вивчення зарубіжної літератури в старших класах / Ж. В. Клименко. - С.18-28. - Літ. в кінці ст. Клименко, Ж. В. Два портрети одного сонета : зіставлення кількох перекладів як засіб формування об'єктивного сприйняття оригіналу / Ж. В. Клименко. - С.28-34. - Літ. в кінці ст. : схема Скрипник, Т. М. Зіставляючи оригінал з перекладами : урок компаративного аналізу сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.35-40 Юсипович, І. В. Шекспірівський сонет в розмаїтті перекладів : інтегрований урок з елементами художнього читання й інтелектуальної гри / І. В. Юсипович, Л. А. Токалова. - С.40-46 Ніколенко, О. М. Розвивати уміння порівнювати оригінал, переклад і різні переклади одного першоджерела : урок компаративного аналізу "Поль Верлен і українська література" / О. М. Ніколенко. - С.47-51 Гурдуз, А. І. Метагерой романів Кнута Гамсуна: динаміка пантеїстичного світосприймання : (Образи Нагеля ("Містерії", 1892), Глана ("Пан", 1894) та Ісака ("Соки землі", 1917) / А. І. Гурдуз. - С.52-57. - Літ. в кінці ст. Мацапура, В. І. Героїчна особистість у творах різнонаціональних літератур : образ Мазепи у творах Дж. Байрона, В. Гюго, К. Рилєєва, О. Пушкіна, В. Сосюри / В. І. Мацапура. - С.58-66. - Літ. в кінці ст. Ніколенко, О. М. Байронізм в "Євгенії Онегіні" : порівняння "Паломництва Чайльд Гарольда" та "Євгенія Онєгіна" / О. М. Ніколенко. - С.67-75. - Літ. в кінці ст. Чередник, Л. А. Враховуючи українознавчий аспект : з практики зіставлення літератур / Л. А. Чередник . - С.76-77 Панюков, В. В. Порівняльно-історичне вивчення твору - важливий спосіб формування в учнів здатності до власних естетичних суджень / В. В. Панюков. - С.78-80 Прищепчук, І. Мрія і дійсність : роздуми про героїнь роману Г. Флобера "Пані Боварі" та п'єси О. М. Островського "Гроза" / І. Прищепчук. - С.80-83 Писаренко, Ю. М. Спорідненість творчості Ф. Достоєвського та І. Франка ("Перехресні стежки") : урок компаративного аналізу / Ю. М. Писаренко. - С.84-89 : схема Фурсова, Л. О. Пафос свободи, віри у високе призначення людини : урок компаративного аналізу роману Гаррієт Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повісті Марка Вовчка "Інститутка" / Л. О. Фурсова. - С.90-101. - Літ. в кінці ст. : схеми Чередник, Л. А. Український Журден : конспект уроку компаративного аналізу комедій "Міщанин-шляхтич" Мольєра та "Мина Мазайло" М. Куліша / Л. А. Чередник. - С.101-103 Щербина, О. Б. Із практики формування в учнів поняття про романтизм на підсумковому уроці (на прикладі зіставлення творів Жуковського, Лермонтова, Скотта, Стівенсона) / О. Б. Щербина. - С.104-106 Гладишев, В. В. Як розгадати "сни людства"? : до вивчення поняття "постмодернізм" / В. В. Гладишев. - С.106-111 Катеринчук, О. М. "Робінзон Крузо" як сюжетна модель світової робінзонади : роман Д. Дефо доцільно вивчати в робінзонадному контексті / О. М. Катеринчук. - С.112-116 Безобразова, Л. Л. Повноцінне вивчення байки неможливе поза історико-порівняльним коментарем : спроба такого коментаря / Л. Л. Безобразова. - С.116-125. - Літ. в кінці ст. Астахова, А. А. "Пісня про Роланда" серед інших середньовічних епосів : до компаративного вивчення / А. А. Астахова ; А. А. Остахова. - С.126-130 Дереза, Л. В. Жанр філософської казки у світовій літературі : урок порівняльного аналізу філософських казок (О. Вайльд "Хлопчик-зірка", А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / Л. В. Дереза. - С.131-136 : табл. Усата, Г. О. "Пурпурові вітрила", "Синій птах"... Що їх об'єднує? : урок порівняльного аналізу за повістю О. Гріна "Пурпурові вітрила" і драмою М. Метерлінка "Синій птах" / Г. О. Усата. - С.136-144. - Літ. в кінці ст. Мацевко, Л. В. Літературна балада : до уроків компаративного аналізу / Л. В. Мацевко. - С.147-151 : табл. Пятакова, Г. П. Истоки русского романа в контексте европейского : компаративный очерк / Г. П. Пятакова. - С.151-155. - Літ. в кінці ст. Медвідь, Н. О. Тема Бога і Митця в поезіях В. Стуса і Р. Рільке : спроба компаративного аналізу / Н. О. Медвідь. - С.156-161. - Літ. в кінці ст. Шевченко, Т. І. Вивчення теми зрадженого кохання в баладі Адама Міцкевича "Рибка" та поемі Тараса Шевченка "Катерина" шляхом зіставлень / Т. І. Шевченко. - С.161-165 : таблиці Муратова, В. І. Типологічні сходження у повісті Е. Хемінгуея "Старий і море" та оповідання Кавабата Ясунарі "Голос бамбука, квітка персика" : матеріал до уроку-аналізу цих сходжень / В. І. Муратова. - С.166-180 : схеми Палій, Н. І. Проблема призначення жінки у драмі "Ляльковий дім" Г. Ібсена та повісті "Людина" О. Кобилянської / Н. І. Палій. - С.181-185 : таблиця Чередник, Л. А. "Лобо" та "Біле Ікло": що в них спільного та відмінного? : компаративний аналіз творів Дж. Лондона та Е. Сетон-Томпсона / Л. А. Чередник. - С.186-189 Писаренко, Ю. М. Зображення потойбіччя в поемах Гомера, Вергілія, Данте : з практики вивчення "Одіссеї", "Енеїди", "Божественної комедії" у контексті доби / Ю. М. Писаренко. - С.189-201 : таблиці Пригодій, С. М. Модель ідеального суспільства. Яка вона? : компаративне дослідження цієї моделі в романах Даніеля Дефо "Робінзон Крузо", Дж. Свіфта "Мандри Гуллівера" та інших українських, американських різножанрових просвітницьких творах / С. М. Пригодій. - С.202-206 Мацевко-Бекерська, Л. В. Шестикласники обговорюють проблеми взаємин дорослих та дітей : урок-суд з елементами компаративного аналізу / Л. В. Мацевко-Бекерська. - С.207-208 Мацапура, В. І. "Вічний образ" як наскрізний мотив у тематиці світової літератури : на основі міфу про Прометея та мистецьких творів від античності до сучасності / В. І. Мацапура. - С.209-218. - Літ. в кінці ст. Сисюк, Л. В. Образ Прометея - перший вічний образ у світовій літературі : урок-прес-конференція з акцентом на міжлітературних зв'язках / Л. В. Сисюк. - С.218-223. - Літ. в кінці ст. Тацій, Т. П. Трактування образу Дон Жуана в історичній легенді та французькій ("Дон Жуан. або Кам'яний гість" Мольєра), англійський ("Дон Жуан" Дж. Байрона) і українській літературах ("Кам'яний господар" Лесі Українки) : інтегрований урок на засадах компаративістики / Т. П. Тацій, І. М. Турянська. - С.223-230 Борев, Ю. Компаративістика очима дослідників / Ю. Борев. - С.231-232 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Скрипник, Т. Вплив коронавірусної пандемії на психічне здоров’я та охорону психічного здоров’я дітей і підлітків у Європі [] / Т. Скрипник> // НейроNEWS.Психоневрологія та нейропсихіатрія. - 2021. - N 6. - С. 22-24 . - ISSN 2312-2064 Рубрики: Інфекційні захворювання--Коронавірусні інфекції--Пандемії Діти--Психіка--Здоров'я Кл.слова (ненормовані): COVID-19 -- коронавірусна хвороба -- карантин Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
Скрипник, Т. О. Енцефалопатії з розладами загального розвитку (розладами аутистичного спектра), епілептичними нападами і психотичними симптомами [] / Т. О. Скрипник, Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський> // НейроNEWS.Психоневрологія та нейропсихіатрія. - 2021. - N 3. - С. 28-31 . - ISSN 2312-2064 Рубрики: Діти--Психічні розлади Кл.слова (ненормовані): діагностика -- терапія -- інструментальні та лабораторні дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Макаренко, Г. В.; Марценковський, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |
Скрипник, Т. О. Енцефалопатії з розладами загального розвитку (розладами аутистичного спектра), епілептичними нападами і психотичними симптомами [] / Т. О. Скрипник, Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський> // НейроNEWS.Психоневрологія та нейропсихіатрія. - 2021. - N 5. - С. 6-11 . - ISSN 2312-2064 Рубрики: Головний мозок--Патологічні процеси Кл.слова (ненормовані): діти -- діагностика -- лікування Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Макаренко, Г. В.; Марценковський, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |