> Шифр: rish/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Ткачук, І. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об'єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Сапожко, І. Лише успішна самодостатня особистість здатна до розбудови успішного громадянського суспільства / І. Сапожко. - С.12-14 Гажала, О. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Андрієць, О. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. АндрющенкоК. Бондар. - С.20-32. - Л-ра в кінці ст. Ярич, Л. Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Кисіль, С. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Левченко, Н. Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко, С. Сліпкань. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Кіян, О. Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Стельмах, Т. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст. Спичак, М. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59. - Л-ра в кінці ст. Бондар, К. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст. Ігнатюк, Т. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Панкова, О. Плекаємо майбутню еліту : (з досвіду роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО) / О. Панкова. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Чернецька, Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації / Н. Чернецька, В. Поплавська. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Левченко, Н. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Спичак, М. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [] / М. Спичак> // Рідна шк. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Дошкільна педагогіка Початкова освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |