> Шифр: umil/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук. - С.2-6 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.7-15 Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Ладоня, К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-29 Шевченко, З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Осницька, Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст. Сафарова, Г. Міфи та легенди українців : підсумковий урок української літератури в 5 класі / Г. Сафарова. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Державний стандарт базової і повної середньої освіти : проект. - С.53-61 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 2-6 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 7-15 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шинкарук, Н. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umlg/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Мержвинська, Любов. "Недаром звалась Пчілка - від бога трудівниця": сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному / Л. Мержвинська. - С.65 : іл. Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова. - С.2-13 Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук. - С.13-20 Задорожний, В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту / В. Задорожний. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Литвин, Л. Складні прикметники на позначення кольору / Л. Литвин. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Соловець, Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка / Л. Соловець. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Грицай, Л. Літературний процес в Україні кінця ХХ - початку ХХІ ст. : українська література, 11 клас / Л. Грицай. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Мартинова, М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? : за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" українська література, 10 клас / М. Мартинова. - С.46-55. - Л-ра в кінці ст. Джаджа, Н. Художній твір як явище мистецтва : українська література, 7 клас / Н. Джаджа. - С.56-57 Скорульська, Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки / Р. Скорульська. - С.58-61 Токарчук, Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів / Б. Токарчук. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 2-13 Рубрики: Загальноосвітні школи--Українська мова--Методика викладання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 13-20 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завлевський, Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завлевський, І. ГавришА. Пугач. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Бабічев, А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації" / А. Бабічев. - С.8-9 Бех, І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст. Прокопенко, І. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Прокопенко, І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені" / І. Прокопенко. - С.19 Гриньова, В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Гриньова, В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова. - С.25 Довженко, Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Довженко, Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" / Т. Довженко. - С.31 Доценко, С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. В. Таранік-Ткачук. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст. Рогова, В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" / В. Рогова. - С.44-45 Коваленко, О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Сапрунова. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Даниленко, Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. ЩербаковаО. Щербаков. - С.55-59 Холтобіна, О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єваВ. Зданюк. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Резван, О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Ушмарова, В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. - Л-ра в кінці ст. Шишенко, В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі [] / К. В. Таранік-Ткачук> // Рідна шк. - 2016. - N 4. - С. 39-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія національна Кл.слова (ненормовані): ментальний код -- ментальный код -- інтелектуальна еліта -- интелектуальная элита Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |