Т 77 Трухан, Олександр Леонідович. Стратегічний менеджмент в туризмі [] : навч. посібник / О. Л. Трухан ; за ред. І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 237 с. - Бібліогр.: с. 235-237. - 42.50 грн
Рубрики: Туризм--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічне управління -- стратегическое планирование -- організаційна культура підприємства -- организационная культура предприятия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- мікросередовище підприємства -- мікросреда предприятия -- макросередовище підприємства -- макросреда предприятия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристичский продукт Анотація: Загальнотеоретичні основи стратегічного управління, місце стратегічного планування в системі управління туристичним підприємством, розробка та реалізація стратегії підприємства у сфері туристичного бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Біляк, Тетяна Олександрівна; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |
Т80 Трухан, Олександр Леонідович. Розвиток стратегічної діагностики в системі стратегічного управління підприємством [] : [монографія] / О. Л. Трухан ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 298, [2] с. : табл., граф., рис. - Літ.: с. 255-281. - Дод.: с. 282-296. - ISBN 978-966-683-374-0 : 35.00 грн
Рубрики: Підприємства--Управління--Наукові видання Стратегічне управління--Діагностика--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- стратегічна діагностика -- стратегическая диагностика -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- стратегічна інформація -- стратегическая информация -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні активи -- стратегические активы -- економічна діагностика -- экономическая диагностика -- полікритеріальна діагностика -- поликритериальна диагностика -- діагностика банкрутства -- диагностика банкротства -- конкурентна стратегія -- конкурентная стратегия -- стратегія бізнесу -- стратегия бизнеса Анотація: Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методологічних та організаційних аспектів стратегічної діагностики підриємства в умовах ринкових змін. Вперше розглянуто концепцію стратегічної діагностики як системного процесу дослідження стратегічного потенціалу підприємства в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 3 КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) |