> Шифр: posh/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Біда, С. Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі / С. Біда. - С.1 - 3 Кл.слова: РЕЛЕВАНТНІ ЗАНЯТТЯ, НАВЧАЛЬНІ ПРИЙОМИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Пономарьова, К. Розвиток зв'язного мовлення учнів 1-2 класів / К. Пономарьова. - С.3 - 7 Кл.слова: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Янко, Н. Причини стилістичних помилок у письмових роботах учнів та запобігання їм / Н. Янко. - С.7 - 9 Кл.слова: СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ, МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА, ТАВТОЛОГІЯ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за Читанкою О.Я. Савченка (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтованого тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Шинкаренко І. Бондарська Г. - С.10 - 15 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Мовчун, А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей / А. Мовчун. - С.16 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЕЗІЇ, КАЗКИ, ЛЕСЯ УКРАЇНКА Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.20 - 24 Кл.слова: ПРОСТІ ЗАДАЧІ, ОСНОВНІ ТИПИ ЗАДАЧ, ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25 - 27 Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ УЧНІВ, ПІЗНАВАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, МИСТЕЦТВО Скворцова, С. Програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 4 класи) / С. Скворцова, С. Тарнавська. - С.28 - 31 Кл.слова: МАТЕМАТИКА, ПРИЙОМИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, АЛГЕБРАЇЧНА ПРОПЕДЕВТИКА Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними / С. Корнієнко. - С.32 - 35 Кл.слова: ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК, ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Триліс, С. Природа і здоров'я людини / С. Триліс. - С.35 - 38 Кл.слова: ПРИРОДНІ ФАКТОРИ, РУХАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОЗДОРОВЧИЙ БІГ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.39 - 42 Кл.слова: УМОВИВІД, МИСЛЕННЯ, ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6 - 7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ, ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: САМООЦІНКА, САМОПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.48 - 51 Кл.слова: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, БАТЬКІВСЬКА УВАГА, СОЦІАЛЬНІ КАТАКЛІЗМИ Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52 - 57 Кл.слова: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, МОРАЛЬНІ НОРМИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв : Програма спецкурсу / О. Середа. - С.57 - 61 Кл.слова: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ Кондратюк, Л. Комбінований урок з природознавства у 3 класі / Л. Кондратюк. - С.61 - 63 Кл.слова: КРУГООБІГ ВОДИ, ПОРИ РОКУ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів [Текст] / Л. Хоружа> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 2. - С. 52 - 57 Рубрики: Початкова школа--Виховна робота Кл.слова (ненормовані): форми поведінки -- моральні норми поведінки -- культура поведінки Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shos/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Кремень, В. Освіта в контексті цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Сухомлинська, О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін / О. Сухомлинська. - С.4-8 Бех, І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу / І. Бех. - С.8-9 Арцишевський, Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму / Р. Арцишевський. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Боришевський, М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством / М. Боришевський. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст. Остапчук, О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти / Л. Ваховський, Т. Харченко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. Проблема деетизації міжсуб'єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання / Л. Хоружа. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. Дічек. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) / О. Міхно. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Бондарчук, О. Життєвий і творчий шлях професора М. Ф. Даденкова / О. Бондарчук. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Рогова, П. Біобібліографія К. Д. Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки / П. Рогова, А. Доркену. - С.40-42. - Л-ра в кінці ст. Мешко, Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров'я педагога: історичний аспект / Г. Мешко. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Хоружа, Л. Проблема деетизації міжсуб'єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання [] / Л. Хоружа> // Шлях освіти. - 2010. - N 4. - С. 23-27. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагогічна етика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2013/4/5 Журнал 2013р. N 4/5 Табачник, Д. Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6 Кремень, В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень. - С.7-12 Слюсаревський, М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Решетова, І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Онищенко, Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Четверта Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013". - С.68-73 Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75 Вчений, викладач, дослідник, лідер! : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Хоружа, Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення [] / Л. Хоружа, В. Киричок> // Рідна шк. - 2013. - N 4/5. - С. 26-32. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Моральне виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Киричок, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: vshk/2015/6 Журнал 2015р. N 6 Коргуник, Ю. Освіта і сьогодення: виклики часу / Ю. Коргуник. - С.7-8 Хоружа, Л. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа. - С.9-19. - Л-ра в кінці ст. Панасевич, Д. Новий закон України "Про вищу освіту", або навіщо п'яте колесо до воза? / Д. Панасевич. - С.20-36. - Л-ра в кінці ст. Субіна, О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна. - С.37-48. - Л-ра в кінці ст. Дебич, М. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу / М. Дебич. - С.49-58. - Л-ра в кінці ст. Зварич, І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич. - С.59-68. - Л-ра в кінці ст. Грищенко, Т. Принципи інформаційно-бібліотечного обслуговування студентів ВНЗ: орієнтація на вимоги сучасності / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.69-78. - Л-ра в кінці ст. Корсак, Ю. Необхідність нових наук і термінів для забезпечення ноопрогресу людства у ХХІ столітті / Ю. Корсак. - С.79-90. - Л-ра в кінці ст. Тарнавська, С. Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років : (за матеріалами часопису "Путь просвещения" 1922 - 1926 роки) / С. Тарнавська. - С.91-102. - Л-ра в кінці ст. Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.116-124 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Хоружа, Л. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи [] / Л. Хоружа> // Вища шк. = Higher School. - 2015. - N 6. - С. 9-19. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Етичні норми--Викладачі--Вищі навчальні заклади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Русаловський, В. Одеська національна академія зв'язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12 Воробієнко, П. Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Л-ра в кінці ст. Греба, Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Л-ра в кінці ст. Кірик, Т. Реформи освітні в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Л-ра в кінці ст. Дударенко, Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Л-ра в кінці ст. Політова, О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Політова. - С.60-68. - Л-ра в кінці ст. Лякішева, А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Л-ра в кінці ст. Артюх, С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Т. Сапельнікова. - С.79-88. - Л-ра в кінці ст. Войціх, І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Л-ра в кінці ст. Кучер, А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107 Мисник, О. Ензими - біохімічний фундамент життя на землі / О. Мисник. - С.108-117. - Л-ра в кінці ст. Клименко, С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118 - 126. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Хоружа, Л. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? [] / Л. Хоружа> // Вища шк. = Higher School. - 2016. - N 6. - С. 30-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Андрогогіка Педагогічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2017/8 Журнал 2017р. N 8 Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-56 Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа. - С.57-67. - Бібліогр. в кінці ст. Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90 Поліщук, В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101 Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини : (до 500-річчя Реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст. Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-123 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах [] / Г. Хоружий, Л. Хоружа> // Вища шк. = Higher School. - 2017. - N 8. - С. 57-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Навчання--Зарубіжні країни Неперервна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хоружа, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |