Шифр: spti/2011/1
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
Ларіонова, Н. Б. Волонтерство в інституційному просторі / Н. Б. Ларіонова, В. О. Кратінова. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст.
Кудашкіна, О. З. Кіберсоціалізація як новий вид соціалізації у віртуальному середовищі / О. З. Кудашкіна. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст.
Максимовська, Н. О. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст.
Шабанов, В. П. Упровадження форм і методів громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності / В. П. Шабанов. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Юрків, Я. І. Надання вищої освіти особам з обмеженими функціональними можливостями та підготовка фахівців до роботи з ними : на прикладі досвіду в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка / Я. І. Юрків. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст.
Коношенко, Н. А. Аналіз проблеми виникнення девіантної поведінки в психолого-педагогічній літературі / Н. А. Коношенко. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст.
Перейма, В. В. Формування позитивного ставлення до праці в соціально дезадаптованих підлітків / В. В. Перейма. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст.
Караман, О. Л. Принципи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.51-57. - Л-ра в кінці ст.
Демиденко, Т. М. Виховний потенціал - провідна характеристика сім'ї як педагогічної системи / Т. М. Демиденко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст.
Цибулько, Л. Г. Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації / Л. Г. Цибулько. - С.64-70. - Л-ра в кінці ст.
Краснова, Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.71-82. - Л-ра в кінці ст.
Шклярова, Т. П. Генеза поглядів на визначення процесу статеворольової соціалізації в науковій літературі / Т. П. Шклярова. - С.83-87. - Л-ра в кінці ст.
Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко. - С.88-94. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Цибулько, Л. Г.
    Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації [] / Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 1. - С. 64-70. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: spti/2011/3
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Овчиннікова, М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу / М. М. Овчиннікова. - С.4-14. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В. В. Ткаченко. - С.15-24. - Л-ра в кінці ст.
Коленіченко, Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.25-33. - Л-ра в кінці ст.
Калько, Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві / Р. М. Калько. - С.34-40. - Л-ра в кінці ст.
Краснова, Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова. - С.41-48. - Л-ра в кінці ст.
Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні слціально-педагогічних об'єктів / Т. О. Дмитренко. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст.
Коношенко, Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів / Н. А. Коношенко. - С.55-61. - Л-ра в кінці ст.
Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми / Я. І. Юрків. - С.62-71. - Л-ра в кінці ст.
Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.78-83. - Л-ра в кінці ст.
Кечик, О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик. - С.84-89. - Л-ра в кінці ст.
Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.90-94. - Л-ра в кінці ст.
Мотунова, Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема / Н. В. Мотунова. - С.95-102. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з Х до ХІІІ ст.) / В. В. Бондаренко. - С.103-106. - Л-ра в кінці ст.
Цибулько, Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки / Л. Г. Цибулько. - С.107-110. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Цибулько, Л. Г.
    Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки [] / Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 107-110. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка--Історія педагогіки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: spti/2011/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Алексєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування / Т. Ф. Алексєєнко. - С.4-10. - Л-ра в кінці ст.
Отрощенко, Н. Л. Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко. - С.11-19. - Л-ра в кінці ст.
Коленіченко, Т. І. Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст.
Цибулько, Л. Г. Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри / Л. Г. Цибулько. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст.
Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст.
Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек. - С.35-42. - Л-ра в кінці ст.
Стрельцова, В. Ю. Вплив культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптаційний процес / В. Ю. Стрельцова. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст.
Шахрай, В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів / В. М. Шахрай. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст.
Парфанович, І. І. Діагностика соціально-психологічних характеристик дівчат девіантної поведінки загальноосвітніх шкіл / І. І. Парфанович. - С.56-64. - Л-ра в кінці ст.
Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман. - С.65-71. - Л-ра в кінці ст.
Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім'ї / І. В. Бєлецька. - С.72-80. - Л-ра в кінці ст.
Павлюк, Н. В. Сім'я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк. - С.81-87. - Л-ра в кінці ст.
Калько, Р. М. Суспільно-історичний розвиток театральної педагогіки в контексті формування соціокультурного досвіду особистості / Р. М. Калько. - С.88-94. - Л-ра в кінці ст.
Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період з XVII ст. до XIX ст. / В. В. Бондаренко. - С.95-99. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, О. Б. Віра Шмідт і сексуальне виховання дітей в радянській Росії / О. Б. Петренко. - С.100-107. - Л-ра в кінці ст.
Атаханова, С. О. Формирование гармонично развитой личности: некоторые проблемы и их решения : на примере Узбекистана / С. О. Атаханова. - С.108-112. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Цибулько, Л. Г.
    Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри [] / Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 4. - С. 26-30. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Гра--Початкова школа
   Діти-сироти


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: spti/2012/1
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Терновець, О. М. Сирітство як соціальна проблема / О. М. Терновець. - С.4-10. - Л-ра в кінці ст.
Постолюк, Г. І. Генеза соціальних служб профілактики відмов матерів від немовлят в Україні / Г. І. Постолюк. - С.11-20
Юрків, Я. І. Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків. - С.21-28. - Л-ра в кінці ст.
Сас, О. О. Життєва компетентність дітей 6-7-річного віку: аналіз наукових джерел / О. О. Сас. - С.29-35. - Л-ра в кінці ст.
Чернуха, Н. М. Соціально-педагогічні умови формування бережливого ставлення до власного здоров'я в дітей з притулків для неповнолітніх / Н. М. Чернуха, З. І. Рогач. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст.
Данілова, А. П. Критерії оцінки та рівні сформованості соціальної ініціативи студентської молоді в проектній діяльності / А. П. Данілова. - С.43-48. - Л-ра в кінці ст.
Гавриленко, М. О. Соціальні цінності та активність студента як провідні критерії та показники соціального виховання молоді / М. О. Гавриленко. - С.49-56. - Л-ра в кінці ст.
Шабаєв, Н. С. Педагогічні технології гендерної соціалізації студентів коледжу / Н. С. Шабаєв. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Краснова, Н. П. Сутність методичної роботи в пенітенціарному закладі / Н. П. Краснова. - С.62-70. - Л-ра в кінці ст.
Караман, О. Л. Результати дослідження рівня ресоціалізованості неповнолітніх засуджених / О. Л. Караман. - С.71-78. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, О. С. Використання мультимедійних засобів навчання у професійній підготовці пенітенціарного персоналу / О. С. Третяк. - С.79-84. - Л-ра в кінці ст.
Сіроштан, О. В. Інтерактивні методи навчання в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / О. В. Сіроштан. - С.85-90. - Л-ра в кінці ст.
Желанова, В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст.
Тименко, В. М. Тенденції розвитку європейської системи професійної освіти соціальних працівників / В. М. Тименко. - С.99-103. - Л-ра в кінці ст.
Харченко, С. Я. Основні ідеї родинного вихованця в педагогічній спадщині Конфуція / С. Я. Харченко. - С.104-107. - Л-ра в кінці ст.
Цибулько, Л. Г. Організація соціально-педагогічної роботи з вихованцями-сиротами в педагогічній спадщині Я. Корчака / Л. Г. Цибулько. - С.108-112. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Цибулько, Л. Г.
    Організація соціально-педагогічної роботи з вихованцями-сиротами в педагогічній спадщині Я. Корчака [] / Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 108-112. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (письменник, педагог ; 1878 - 1942) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: spti/2012/3
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Харченко, С. Я. Значення категорії "соціальність" у пошуках методологічної основи розвитку сучасної соціально-педагогічної науки / С. Я. Харченко. - С.4-13. - Л-ра в кінці ст.
Безпалько, О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні / О. В. Безпалько. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст.
Стех, Є. О. Аналіз дефініції "патриотизм" у соціально-педагогічній науці / Є. О. Стех. - С.22-26. - Л-ра в кінці ст.
Чернуха, Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Бєлєцька, І. В. Теоретичні основи соціалізації підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлєцька. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст.
Шахрай, В. М. Профілактика соціальної дезадаптації підлітків через залучення їх до театрально-ігрової діяльності / В. М. Шахрай. - С.39-46. - Л-ра в кінці ст.
Кудашкіна, О. З. Аналіз позитивного та негативного впливу кіберпростору на особистість студентської молоді / О. З. Кудашкіна. - С.47-53. - Л-ра в кінці ст.
Харченко, Л. П. Співробітництво соціального педагога із сім'єю / Л. П. Харченко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст.
Терновець, О. М. Соціальне сирітство як соціально-педагогічна проблема / О. М. Терновець. - С.61-68. - Л-ра в кінці ст.
Цибулько, Л. Г. Криза сім'ї й сімейних стосунків як фактор соціального сирітства / Л. Г. Цибулько. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст.
Макаренко, А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров'я вихованців / А. В. Макаренко. - С.75-79. - Л-ра в кінці ст.
Рассказова, О. І. Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, які виховують дітей з обмеженими можливостями / О. І. Рассказова. - С.80-86. - Л-ра в кінці ст.
Караман, О. Л. Соціально-педагогічний потенціал регіону і громади виховної колонії для неповнолітніх (за результатами дослідження) / О. Л. Караман. - С.87-93. - Л-ра в кінці ст.
Краснова, Н. П. Особливості процесу виховання засуджених жінок / Н. П. Краснова. - С.94-102. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Цибулько, Л. Г.
    Криза сім'ї й сімейних стосунків як фактор соціального сирітства [] / Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 69-74. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Діти-сироти--Соціальна допомога

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)