> Шифр: rish/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Степашко, В. Методи та форми управління науково-дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Щербина, О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови / О. Щербина. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Князян, М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Гринченко, Н. Теоретичні основи та діагностичне дослідження формування соціальної компетентності підлітка / Н. Гринченко. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Пащенко, М. Кредитно-модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі / М. Пащенко. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку: результати педагогічної діагностики / Т. Кравченко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Карасевич, А. Педагогічні теорії формування готовності студентської молоді до створення сім'ї в сучасних умовах / А. Карасевич. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Мішеніна, Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови у контексті національної культури / Т. Мішеніна. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Шкільний хімічний експеримент як педагогічна система / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Максимова, Н. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє / Н. Максимова, Л. Порох. - С.35-38 Рогова, П. Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога-гуманіста В.О.Сухомлинського / П. Рогова. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Потієнко, В. Вивчення основ роботи графічних редакторів на уроках інформатики / В. Потієнко. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рева, Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку-технології професійної майстерності вчителя / Ю. Рева. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст. Прокоф'єва, М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості / М. Прокоф'єва. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Чернишова, Є. Підвищення кваліфікації педагогів-позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України / Є. Чернишова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Малишевська, І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінец XIX - середина ХХ ст.) / І. Малишевська. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Загородня, А. Про педагогічний такт як основу виховання у працях І.О.Синиці / А. Загородня. - С.66-68. - Бібліогр. в кінці ст. Куліш, Т. Навчально-виховна робота в дослідній трудовій школі № 4 у Пущі Водиці (20-ті роки ХХ ст.) / Т. Куліш. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Ретроспективний огляд розвитку методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні / Н. Глузман. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Лаухіна, І. Становлення і розвиток світської школи у Франції (кінець XVIII - перша половина XIX ст.) / І. Лаухіна. - С.77-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Чернишова, Є. Підвищення кваліфікації педагогів-позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України [] / Є. Чернишова> // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 60-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Позашкільна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: vshk/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Корлюк, С. Реальна автономія ВНЗ - основна умова розвитку вищої освіти в Україні / С. Корлюк. - С.3-11 Шинкарук, В. Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України / В. Шинкарук. - С.12-28 Петров, Т. Рейтинг ВНЗ: погляд роботодавців / Т. Петров. - С.29-45 Чернишова, Є. Актуальні питання здійснення міжнародної діяльності в системі післядипломної освіти / Є. Чернишова. - С.46-54 Каленюк, І. Вища освіта в сучасному глобальному середовищі / І. Каленюк. - С.55-62 Смовженко, Т. Система управління якістю університету банківської справи НБУ на базі міжнародного стандарту ISO9001:2000 / Т. Смовженко, Р. Семів. - С.63-65 Бобух, Л. Закономірності організації і практика управління інформаційним простором / Л. Бобух, Т. Сиволал. - С.85-90 Жорнова, О. Суб'єктна активність студентів у подієвому вимірі повсякдення / О. Жорнова. - С.90-98 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Чернишова, Є. Актуальні питання здійснення міжнародної діяльності в системі післядипломної освіти: [Про міжнародні проекти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти] [Текст] / Є. Чернишова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №9. - С. 46-54 Рубрики: вища освіта--міжнародне співробітництво Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shos/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Богуславський, М. Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Чернишова, Є. Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова, Г. ШтомпельВ. Саюк. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Азарова, С. Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних учених / С. Азарова. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Лаухіна, І. Проблеми релігієзнавчої освіти в сучасному французькому шкільництві / І. Лаухіна. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Воронка, Г. Виробничо-тренувальне працевлаштування студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка. - С.23-24 Зламанюк, Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, О. Педагогічні умови застосування кейс-методу під час вивчення гуманітарних дисциплін у ВТНЗ / О. Шевченко. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Гартманн, Е. В. О. Сухомлинський: критик радянської та капіталістичної системи. Новий погляд на спадщину класика педагогіки / Е. Гартманн. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Л. Березівська. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Гоштанар, І. Життя та педагогічна діяльність Й. Ф. Гербарта / І. Гоштанар. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чернишова, Є. Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції [] / Є. Чернишова, Г. Штомпель, В. Саюк> // Шлях освіти. - 2010. - N 1. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Болонський процес Освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Штомпель, Г.; Саюк, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Пометун, О. Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, О. Сучасна школа: повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Щекатунова, Г. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Оржеховська, В. Про безпеку дітей у всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Драч, І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Кисільова-Біла, В. До проблеми розвитку творчих можливостей студента у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Ганжа, О. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Білецький, О. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / О. Білецький. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Отич, О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Драч, І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" [] / І. Драч, Є. Чернишова> // Рідна шк. - 2011. - N 6. - С. 51-54. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Керівництво школою Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чернишова, Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: shos/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів [] / Є. Р. Чернишова> // Шлях освіти. - 2012. - N 3. - С. 17-23. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Міжнародне співробітництво Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2013/8/9 Журнал 2013р. N 8/9 Кремень, В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Л-ра в кінці ст. Богуш, А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Калініченко, Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст. Завгородня, Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Пустовіт, Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. КириленкоО. Щербаков. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53 Чернишова, Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. "Філософія сердечності" для особливої дитини : педагогічні портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря / А. Пугач. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Чернишова, Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів [] / Є. Чернишова> // Рідна шк. - 2013. - N 8/9. - С. 54-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Кадри Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |