> Шифр: ppts/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Максименко, С. Д. Онтогенез особистості / С. Д. Максименко. - С.1-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9. Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.; графіки Балл, Г. А. Обсуждение проблем школы диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23 Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації і проведення ігор в курсі "Психологія сім"ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІГРА, ПСИХОЛОГІЯ СІМ"Ї Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід"ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДЛІТКИ Подтикан, І. В. Особливості формування мотиваційної сфери особистості / І. В. Подтикан. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9. Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст. Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст. Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів): Метод.рек.для студ.вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.60-72. - Продовж. Поч.: 2006. № 9. Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, МЕНТАЛІТЕТ ПОЛІТИЧНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 10. - С. 10-21 : табл.; графіки. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Ложкін, Г. В. Економічна свідомість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст. Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23 Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів : Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47 : мал. Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.48-57 : табл. Коць, М. О. Мотивація професійного самовизначення першокурсників - майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, С. Д. Пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед молоді (психологічне обгрунтування) / С. Д. Максименко. - С.64 Болтівець, С. І. Психогігієнічна позиція педагога у пропагуванні здорового способу життя / С. І. Болтівець. - С.65-66 Кокун, О. М. Заняття фізичною культурою та спортом як невід'ємна складова популяризації серед молоді здорового способу життя / О. М. Кокун. - С.66 Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст. Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предикатор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст. Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медитации / А. О. Бетина. - С.76-79. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: sops/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Рущенко, І. Архетип заборони як кримінологічна гіпотеза / І. Рущенко. - С.3-13. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. Методолого-психологічні роздуми в гуманістичному контексті / Г. Балл. - С.14-26. - Л-ра в кінці ст. Дембицька, Н. Архітектоніка образу ефективного політика: репрезентаціі в політичній свідомості молоді / Н. Дембицька, О. Валюк. - С.27-40. - Л-ра в кінці ст. Петров, О. Інтерактивні опитування як засіб маніпулювання громадською думкою / О. Петров. - С.41-47. - Л-ра в кінці ст. Коваліско, Н. Сучасні типи соціальноі мобільноісті населення / Н. Коваліско. - С.48-60. - Л-ра в кінці ст. : табл. Крижний, С. Історико-культурний генезис політичних переконань жителів російських "старообрядницьких" сіл Харківськоі області / С. Крижний. - С.61-70. - Л-ра в кінці ст. : табл. Макаренко, О. Психологічні особливості особистості в умовах тривалого безробіття / О. Макаренко, М. ГолубєваС. Кравчук. - С.71-79. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. Інтелект і процеси соціалізаціі / В. Шмаргун. - С.80-86. - Л-ра в кінці ст. Данилова, Т. Особистість , схильна до ревнощів: деякі аспекти проблеми / Т. Данилова. - С.67-92. - Л-ра в кінці ст. Журов, М. Масова віктимність як фактор взаємовідносин / М. Журов, Г. Труханов. - С.93-100. - Л-ра в кінці ст. Вольфовська, Т. Формування соціальних уявлень молоді про взаємодію в спільноті / Т. Вольфовська. - С.101-112. - Л-ра в кінці ст. Носков, В. Вплив сімейного виховання на профорієнтацію підлітків / В. Носков, О. Сухова. - С.113-126. - Л-ра в кінці ст. Зливков, В. До проблеми дослідження структури ідентичності педагога / В. Зливков. - С.127-138. - Л-ра в кінці ст. Кваша, О. Інтернальний локус контролю як показник соціальноі відповідальності майбутніх вчителів / О. Кваша. - С.139-144. - Л-ра в кінці ст. Долгих, А. Роль уявлень про трансцендентне в стуктурі психіки сучасноі людини / А. Долгих. - С.145-154. - Л-ра в кінці ст. Галамба, М. Проблеми інтеграціі України в Єс в контексті використання європейського досвіду державно-церковних відносин / М. Галамба, В. Петрик. - С.155-167. - Л-ра в кінці ст. Мироненко, Г. Часові профілі "залежних" і "вільних" споживачів телевізійноі продукціі / Г. Мироненко. - С.168-175. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, О. Інформаційно-психологічні операціі як засіб досягнення воєнних цілей / О. Шевченко, В. КозачокВ. Кулажський. - С.176182. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предикатор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів [Текст] / В. М. Шмаргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 9. - С. 69-75. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологічні дослідження Психіка Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: pisu/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Проколієнко, Л. Психологія привласнення учнями граматичних знань / Л. Проколієнко. - С.7-34. - Бібліогр. в кінці ст. Буян, І. Статус людини в існуючій економічній системі / І. Буян. - С.35-54 Городняк, І. Особливості формування і функціонування соціально-економічного знання / І. Городняк. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст. Береговой, В. Формування і місце пасіонарного класу в соціальній системі / В. Береговой. - С.63-72. - Бібліогр. в кінці ст. Симоненко, С. Стратегіально-семантичний підхід до вивчення природи та механізмів візуального мислення / С. Симоненко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст. Коваліско, Н. Соціальна політика у регулюванні процесів стратифікації в українському трансформаційеому суспільстві / Н. Коваліско. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст. Москаль, Ю. Структура економічної ідентичності : особливості її визначення та розгляду / Ю. Москаль. - С.98-102. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, О. Взаємодія психолога і священика у форматі теоретико-практичного підходу "справа життя" / О. Ткаченко. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст. Бігун, Н. Суб'єктивні образи депресії у підлітків як предмет психологічної рефлексії / Н. Бігун. - С.108-114. - Примеч.: с. Шмаргун, В. Час сенсомоторної реакції як показник швидкості розумових дій / В. Шмаргун. - С.115-123. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, О. Проблема психологічного здоров'я: теоретичні та прикладні аспекти / О. Завгородня. - С.124-137. - Бібліогр. в кінці ст. Демський, В. Про співвідношення понять "управлінська діяльність" і "рефлексія офіцера-прикордонника" / В. Демський. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кравців, О. Рефлексивний тренінг / О. Кравців. - С.145-148. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: sops/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Донченко, О. Структура психіки як колективне несвідоме / О. Донченко. - С.3-15. - Л-ра в кінці ст. Яновський, М. Критичний розгляд деяких положень теоріі З. Фрейда / М. Яновський. - С.16-25. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. Методологічні засади формування і реалізаціі мовноі політики в Україні / Г. Балл, В. Зливков. - С.26-41. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. Кількісні дослідження в педагогіці / В. Кушнір. - С.42-48. - Л-ра в кінці ст. Дембицькав, Н. Соціально-психологічні проблеми економічноі соціалізаціі молоді / Н. Дембицькав. - С.49-59 Різун, В. Правда і кривда: історія взаємин з точки зору медіаосвіти / В. Різун. - С.60-70. - Л-ра в кінці ст. Помиткіна, Л. Врегулювання емоційного стану засобами когнітивноі психотерапіі / Л. Помиткіна, Т. Ковалькова. - С.71-79. - Л-ра в кінці ст. Вовк, А. Культурно-специфічні психопатологічні прояви в деяких соціальних ситуацій / А. Вовк. - С.80-88. - Л-ра в кінці ст. Іванова, О. Гендерні особливості запам'ятовування і відтворення текстів / О. Іванова, Г. Гоенага. - С.89-101. - Л-ра в кінці ст. Лєпіхова, Л. Соціально-психологічні передумови постановки життєвих завдань / Л. Лєпіхова. - С.102-117. - Л-ра в кінці ст. Корольова, К. Діагностування рівня особистісного розвитку з урахуванням вікового фактора / К. Корольова. - С.118-123. - Л-ра в кінці ст. : табл. Денисенко, Ю. Фактори формування особистісноі ідентичності в сучасній сім'і / Ю. Денисенко. - С.124-131. - Л-ра в кінці ст. Кляпець, О. Роль батьківства в особистісному самоздійсненні чоловіка / О. Кляпець. - С.132-140. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, О. Духовне відродження освіти і вище призначення людини / О. Ткаченко. - С.141-149. - Л-ра в кінці ст. Ляховець, Л. Розвиток соціального інтелекту засобами тренінгу сензитивності / Л. Ляховець. - С.150-159. - Л-ра в кінці ст. : табл. Ковальчишина, Н. Мотиваційна основа кар'єрних орієнтацій працівників слідчих органів МВС / Н. Ковальчишина. - С.160-167. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. Графічні рухи як індикатор психічного розвитку дітей / В. Шмаргун. - С.168-179. - Л-ра в кінці ст. Климчук, В. Викладання курсу "Математичні методи у психологіі " в умовах кредитно-модульноі системи / В Климчук. - С.180-189. - Л-ра в кінці ст. : генеалогич. табл. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Балл, Г. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні / Г. Балл, В. Зливков. - С.1-9 Волков, Е. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности / Е. Волков. - С.9-11 Мешко, Г. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі: бажане і реальне / Г. Мешко, О. Мешко. - С.11-16 Акимов, Д. Проблемы формирования концптуальных основ социального маркетинга / Д. Акимов. - С.17-20 Шмаргун, В. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей / В. Шмаргун. - С.21-28 Тітов, І. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності / І. Тітов. - С.28-33 Тіунова, О. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. Тіунова. - С.34-44 Яцюк, М. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннела (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ - A) / М. Яцюк. - С.45-47 Бурлачук, Л. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики / Л. Бурлачук, Н. Мажак. - С.48-50 Бондаренко, З. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді / З. Бондаренко, В. Лазаренко. - С.50-54 Калошин, В. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів / В. Калошин. - С.54-63 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.63-77 Греса, Н. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини / Н. Греса. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Шмаргун, В. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей [Текст] / В. Шмаргун> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №4. - С. 21-28 Рубрики: психологія вікова--дитяча патопсихологія Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: sops/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Слюсаревський, М. Поведінковий підхід у політичній психологіі термінологічний тезаурус основні напрями і проблеми / М. Слюсаревський. - С.3-21 : табл. Москаленко, В. Особливості дослідження соціалізаціі особистості в інтерсубєктивній парадигмі / В. Москаленко. - С.22-36. - Л-ра в кінці ст. Клименко, В. Тонус людини і готовність до творчості / В. Клименко. - С.37-53 Некрасова, І. Дослідження ментальних трансформацій в умовах соціальноі нестабільності / І. Некрасова. - С.54-68. - Л-ра в кінці ст. : табл. Шедяков, В. Можливості рефлексивноі модернізаціі соціальноі організаціі трудових відносин в Україні / В. Шедяков. - С.69-78. - Л-ра в кінці ст. Туленков, М. Оцінювання ефективності організаційноі взаємодіі в соціальному управлінні / М. Туленков. - С.79-92. - Л-ра в кінці ст. : генеалогич. табл. Савельев, В. Вища освіта Украіни і європейські стандарти соціологічний аспект / В. Савельев. - С.93-105. - Л-ра в кінці ст. Климанська, Л. Соціальна проблема: понятійний апарат інтерпретаціі / Л. Климанська. - С.106-113. - Л-ра в кінці ст. Колісник, О. Практика медитаціі як радикальний засіб духовного саморозвитку / О. Колісник. - С.114-126. - Л-ра в кінці ст. Зелінська, Я. Особливості психічного вигорання в аспекті професійного стресу / Я. Зелінська. - С.127-135. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. Інтелект як інтегральна структура індивідуальності / В. Шмаргун. - С.136-147. - Л-ра в кінці ст. Шайгородський, Ю. Криза підліткового віку як процес переоцінки цінностей / Ю. Шайгородський. - С.148-153. - Л-ра в кінці ст. Мутіліна, Л. Деякі питання розвитку мотиваціі професійноі діяльності менеджерів / Л. Мутіліна. - С.154-159. - Л-ра в кінці ст. Хазратова, Н. Соціальне утвердження творчого продукту як втілювальний аспект творяого процесу / Н. Хазратова, М. Гнатюк. - С.160-168. - Л-ра в кінці ст. Лукащук, В. Розвиток жіночого спорту і подолання гендерних стереотипів / В. Лукащук. - С.169-178. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (2) Вільні: ПЧЗ (2) |
> Шифр: ppts/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17 Красновский, В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния / В. Н. Красновский. - С.18-22. - Лит. в конце ст. Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст. Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Лобанов, А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта / А. П. Лобанов. - С.39-42. - Лит. в конце ст. Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. - Лит. в конце ст. Онацький, В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання / В. М. Онацький. - С.47-50. - Лит. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст. Мелехин, С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин. - С.63-66. - Лит. в конце ст. Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69 Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. Болтівець. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.77-80 Губенко, О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля / О. В. Губенко. - с.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення [] / В. М. Шмаргун> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 56-63. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Мислення Інтелект Вікова психологія--Молодший шкільний і підлітковий вік Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шмаргун, В. Час сенсомоторної реакції як показник швидкості розумових дій [] / В. Шмаргун> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 3. - С. 115-123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психофізіологія Кл.слова (ненормовані): розумова діяльність -- умственная деятельность -- сенсомотоные реакции -- сенсомоторні реакції -- психофізіологічні показники -- психофизиологические показатели Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шмаргун, В. Інтелект як інтегральна структура індивідуальності [] / В. Шмаргун> // Соціальна психологія. - 2009. - N 6. - С. 136-147. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Інтелект--Індивідуальний Психологія особистості Психічний розвиток--Затримка Кл.слова (ненормовані): мислення -- мышление -- інтелект -- интеллект Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (2) Вільні: ПЧЗ (2) |
Шмаргун, В. Графічні рухи як індикатор психічного розвитку дітей [] / В. Шмаргун> // Соціальна психологія. - 2008. - N 2. - С. 168-179. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Математичні методи--Психологія Експериментальна психологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
Шмаргун, В. Інтелект і процеси соціалізаціі [] / В. Шмаргун> // Соціальна психологія. - 2007. - N 2. - С. 80-86. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія особистості Інтелект Кл.слова (ненормовані): процеси соціалізації -- процессы социализации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1) |
> Шифр: posh/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Хацруліна, В. У пошуках дива / В. Хацруліна. - С.1-5. - Л-ра в кінці ст. Кодлюк, Я. Субєктність молодшого школяра в навчальній діяльності / Я. Кодлюк. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Сергєєва, Н. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови / Н. Сергєєва. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст. Вашуленко, О. Емоційно-ціннісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра / О. Вашуленко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Чістякова, В. Малюємо словом зиму : інтегрований урок / В. Чістякова. - С.18-20 Логачевська, С. Робота з обдарованими учнями на уроках математики / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Стрілець, С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.25-30 Дудник, Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя" : природознавство, 3 клас / Н. Дудник. - С.30-32 Хмелик, Н. Заспівай мені, райська пташко! : конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас / Н. Хмелик. - С.33-34 Ващенко, О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти / О. Ващенко, Т. Кравченко. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Шаповалова, І. Використання ІКТ у початковій школі / І. Шаповалова. - С.38-39 Мартьянова, Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників / Л. Мартьянова. - С.40-42 Мельничук, С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів / С. Мельничук. - С.43-44. - Л-ра в кінці ст. Данилейко, К. Малюємо казку цікаву, чарівну : урок образотворчого мистецтва, 3 клас / К. Данилейко. - С.45-46 Нусь, О. Перше знайомство : свято-зустріч з майбутніми першокласниками / О. Нусь. - С.46-47 Рукавець, О. Години спілкування / О. Рукавець. - С.48-49 Головко, Л. Урок математики у 1 класі / Л. Головко. - С.50 Мовчун, А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти / А. Мовчун. - С.51-54 Хоменко, Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові / Л. Хоменко. - С.55-56 Шмаргун, В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів / В. Шмаргун. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Палій, В. Пригоди Олесі : зимова казка / В. Палій. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шмаргун, В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів [] / В. Шмаргун> // Початкова школа. - 2013. - N 1. - С. 57-60. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інтелектуальний розвиток дитини Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |