> Шифр: obdy/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Сєрєнко, Н. П. Усе на світі починається з любові / Н. П. Сєрєнко. - С.2 - 9 Кл.слова: СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ Куліш, В. П. "Кадри вирішують все..." / В. П. Куліш. - С.9 - 10 Кл.слова: УЧИТЕЛЬ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість / Т. І. Прилипко. - С.11 - 12 Кл.слова: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї / Н. П. Котляр. - С.13 - 14 Кл.слова: ЛІЦЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Янчевський, Л. К. Науково-дослідна робота з фізики / Л. К. Янчевський. - С.14 - 18 Кл.слова: ФІЗИКА, ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ Котляр, Г. В. Педагогіка співпраці / Г. В. Котляр. - С.18 - 19 Кл.слова: ТВОРЧА ДУМКА, ЛІЦЕЙ Наумова, Ю. М. Найкращі ідеї - у життя / Ю. М. Наумова. - С.19 - 22 Кл.слова: ОСВІТА НОВОГО ТИПУ, РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ Калашнікова, А. М. Робота з обдарованими дітьми / А. М. Калашнікова. - С.23 25 Кл.слова: РОЗВИТОК ДИТИНИ, ОБДАРОВАНІ ДІТИ Соловйова, Н. М. Знання іноземних мов - обов'язкове / Н. М. Соловйова. - С.25 - 26 Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Куліш, Д. В. "КРОКС" - це не просто гра... / Д. В. Куліш. - С.27 - 28 Кл.слова: ДОЗВІЛЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ, "КРОКС" Свєшнікова, Н. В. Немає людей без таланту... / Н. В. Свєшнікова. - С.29 - 33 Кл.слова: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, РОЗВИВАЛЬНІ ЗАСОБИ МИСТЕЦТВА Яворський, В. А. До рідного ліцею на місце роботи / В. А. Яворський. - С.34 - 37 Кл.слова: ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Коміренко, М. М. Виховуємо майбутнє України / М. М. Коміренко. - С.37 39 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ОБДАРОВАНІ ДІТИ Губко, О. Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини : Монографічне дослідження / О. Т. Губко. - С.40 - 52 Кл.слова: ПОЕТИЧНІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам'яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.53 - 63 Кл.слова: ЗАУЧУВАННЯ МАТЕРІАЛУ, ВИСОКОРОЗВИНЕНА УВАГА, ВЕРБАЛЬНА ПАМ'ЯТЬ Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.63 - 67 Кл.слова: ТВОРЧІЙ ПОТЕНЦІАЛ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: obdy/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Деменко, О. І. Інтервю Ольги Іванівни Деменко, заступника директора департаменту з гуманітарних питань - начальника управління освіти Харківської міської Ради/ бесіду провела О.Рибальченко / О. І. Деменко. - С.2 - 8 Кл.слова: ОБДАРОВАНА ДИТИНА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Про проведення міських турнірів з базових дисциплін для учнів загальноосвітніх шкіл м.Харкова у 2006 році. - С.9 - 11 Кл.слова: ОБДАРОВАНІ ДІТИ, ПРЕДМЕТНІ ТУРНІРИ Про хід організаційних заходів щодо відновлення роботи міської організації учнівського самоврядування. - С.12 - 16 Кл.слова: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ДИТЯЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ, САМОВРЯДУВАННЯ Балова, Г. А. Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії / Г. А. Балова. - С.17 - 18 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Балкашина, О. Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов / О. Ю. Балкашина. - С.19 - 20 Кл.слова: ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ Лісовенко, Г. В. Початкова школа - основа подальшого успішного навчання в гімназії / Г. В. Лісовенко. - С.20 - 22 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, РОЗВИНУТА ОСОБИСТІСТЬ Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНИК, ЕМОЦІЙНА УЯВА Кабиш-Рибалка, А. В. Дослідження сенсу життя інтелектуально обдарованих десятикласників з різною життєвою орієнтацією та успішністю навчання / А. В. Кабиш-Рибалка. - С.38 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНІ УЧНІ, СЕНС ЖИТТЯ, СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ Митник, О. Я. Творчі ситуації у навчально-виховному процесі закладу освіти як засіб формування інтелектуальної культури особистості / О. Я. Митник. - С.52 - 58 Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, ТВОРЧА СИТУАЦІЯ, САМОПІЗНАННЯ Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.59 - 63 Кл.слова: ПЕРСПЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, ГУРТКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів [Текст] / С. В. Шпак> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 2. - С. 63 - 67 Рубрики: Робота з обдарованими дітьми Позашкільна робота Кл.слова (ненормовані): творчій потенціал -- позашкільний заклад Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів [Текст] / С. В. Шпак> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 4. - С. 59 - 63 Рубрики: Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): перспективне завдання -- гуртки Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |