> Шифр: vshk/2010/3/4 Журнал 2010р. N 3/4 Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов. - С.5-10 Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк. - С.11-35. - Л-ра в кінці ст. Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст. Кропотова, Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова. - С.44-50. - Л-ра в кінці ст. Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності / О. Смолінська. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст. Дуганець, В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства" / В. Дуганець. - С.59-67. - Л-ра в кінці ст. Сейдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій / З. Сейдаметова. - С.68-81. - Л-ра в кінці ст. Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан. - С.82-88. - Л-ра в кінці ст. Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.89-104. - Л-ра в кінці ст. Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу / С. Нечай. - С.105-114. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму [] / Ф. Якубов> // Вища шк. = Higher School. - 2010. - N 3/4. - С. 5-10 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Шрайберг, Яків. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : рис. Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов, У. АбдулгазісА. Большаков. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. ЛазуренкоК. Махотіло. - С.44-48 Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70. - Бібліогр. в кінці ст. Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76 Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки [] / Ф. Якубов, У. Абдулгазіс, А. Большаков> // Вища шк. = Higher School. - 2012. - N 11. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища технічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Абдулгазіс, У.; Большаков, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |