> Шифр: apek/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Проскуріна, Марія. Еволюція концепції економіки культури та культурних індустрій / М. О. Проскуріна. - С.4-15. - Бібліогр. в кінці ст. Гужва, Ігор. Фактори міжнародної торгівлі продукцією культурних індустрій / І. Ю. Гужва. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст. Ясинська, Олена. Концептуальні підходи до розвитку індустрії моди / О. Г. Ясинська. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Загарій, Віта. Сучасні форми об'єднань підприємств в енергетичній сфері економіки України / В. К. Загарій. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Толок, Галина. Оцінювання конкурентоспроможності вегетаріанського кафе / Г. А. Толок. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст. Слюсаренко, В. Є. Обгрунтування регіональних пріоритетів розвитку трьохстороннього партнерства / В. Є. Слюсаренко. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст. Антонова, Олена. Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки / О. М. Антонова. - С.57-72. - Бібліогр. в кінці ст. Роганова, Ганна. Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості / Г. О. Роганова. - С.73-85. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ясинська, Олена. Концептуальні підходи до розвитку індустрії моди [] / О. Г. Ясинська> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Одяг--Дизайн--Індустрія--Україна Кл.слова (ненормовані): концепція -- ринок -- індустрія моди -- споживачі -- маркетинг -- стратегія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |