Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Андрушівська ЦРБ- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговые исследования рынка<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.13:339.5/Б 69
Автор(ы) : Близнюк, Станіслав Васильович
Заглавие : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : наук. видання . -2-ге вид., випр. і доп.
Выходные данные : К.: Політехніка, 2009
Колич.характеристики :400 с.: ил.
Примечания : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Цена 966-622-122-5: 61.60 грн
УДК : 339.13:339.5
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметные рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинг--маркетингові дослідження ринку--маркетинговые исследования рынка--конкуренція на споживчому ринку--конкуренция на потребительском рынке--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--маркетинговий комплекс підприємства--маркетинговый комплекс предприятия--стратегічне планування маркетингу--стратегическое планирование маркетинга
Аннотация: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)