Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Андрушівська ЦРБ- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (59)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>U=658.8(075.8)<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Г 20
Автор(ы) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Заглавие : Маркетинг : підручник . -6-те вид.
Выходные данные : К.: Лібра, 2006
Колич.характеристики :720 с.: табл., рис.
Примечания : Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717
ISBN, Цена 978-966-7035-89-1: 135.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження-- прогнозування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинг--маркетингові дослідження--маркетинговые осследования--розробка стратегії маркетингу--разработка стратегии маркетинга--товарна політика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--організація маркетингової політики--организация маркетинговой политики--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации
Аннотация: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)