Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б 93
Автор(и) : Бутенко, Наталія Василівна
Назва : Маркетинг : підруч.
Вихідні дані : К.: Атіка, 2008
Кільк.характеристики :300 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 293-296
ISBN, Ціна 966-326-206-0: 49.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.29-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття маркетингу--понятие маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--принципи маркетингу--принципы маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства--информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия--поведінка покупців на споживчому ринку--поведение покупателей на потребительском рынке--поведінка покупців на ринку організацій-споживачів--поведение покупателей на рынке организаций-потребителей--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії вибору цільового ринку--маркетинговые стратегии выбора целевого рынка--маркетингова товарна політика підприємства--маркетинговая товарная политика предприятия--розповсюдження товарів і послуг--распространения товаров и услуг--маркетингова політика комунікацій--маркетинговая политика коммуникаций--стратегічне маркетингове планування--стратегическое маркетинговое планирование--концепція маркетингу взаємовідносин--концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)