Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (313)Житомирська МЦБС (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепция<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
339.138(075.8)
Б 93


    Бутенко, Наталія Василівна.
    Маркетинг [] : підруч. / Н. В. Бутенко ; М-во освіти і науки України. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 49.00 грн
УДК
ББК 65.29-2я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
поняття маркетингу -- понятие маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства -- информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия -- поведінка покупців на споживчому ринку -- поведение покупателей на потребительском рынке -- поведінка покупців на ринку організацій-споживачів -- поведение покупателей на рынке организаций-потребителей -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії вибору цільового ринку -- маркетинговые стратегии выбора целевого рынка -- маркетингова товарна політика підприємства -- маркетинговая товарная политика предприятия -- розповсюдження товарів і послуг -- распространения товаров и услуг -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- стратегічне маркетингове планування -- стратегическое маркетинговое планирование -- концепція маркетингу взаємовідносин -- концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
65.050.9(2РОС)24я73
М 27


   
    Маркетинг [] : учебник / А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - М. : Банки и биржи : Юнити, 1996. - 560 с. : рис. - Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552. - ISBN 5-85173-003-Х : Б. ц.
ББК 65.050.9(2РОС)24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
современная концепция маркетинга -- сучасна концепція маркетингу -- рынок -- ринок -- формы воздействия государства на спрос и предложение -- форми впливу держави на попит і пропозицію -- социально-экономическая сущность -- соціально-економічна сутність -- основные принципы маркетинга -- основні принципи маркетингу -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- товар -- товарная политика -- товарна політика -- реализация товара -- реалізація товару -- система маркетинговых коммуникаций -- система маркетингових комунікацій -- цены -- ціни -- ценообразование -- ціноутворення -- ценовая политика -- цінова політика -- управление маркетингом на предприятии -- управління маркетингом на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии -- організація маркетингу на підприємстві -- маркетинг в различных сферах деятельности -- маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Жуков, Г. А.; Майоров, С. И.; Корлюгов , Ю. Ю.; Романов, А. Н. \под ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
504:378.147
Д 56


    Добровольський , Валерій Володимирович.
    Екологічні знання [] / навч. посібник ; М-во освіти і науки України, Миколаївьский держ. гуман. ун-т ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська акад.". - К. : Професіонал, 2005. - 304 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 276-280. - Термінол. слов.: с. 281-296 . - ISBN 966-8556-75-5 : 24.50 грн
УДК
ББК 28.081
Рубрики: Екологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
природне середовище -- окружающая среда -- природні екосистеми -- природные экосистемы -- концепція сталого розвитку -- концепция устойчивого развития
Анотація: У навчальному посібнику викладено основи теорії соціо-, техно-, урбоекології з використанням системного підходу.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Миколаївьский держ. гуман. ун-т ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська акад."
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)