Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (2073)Житомирська МЦБС (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
65.290-2я73
М 50


   
    Менеджмент організацій [] : підручник / за заг. ред. Л. І. Федулової. - К. : Либідь, 2004. - 448 с. : рис. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-06-0286-3 : 14.50 грн
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
поняття організацій -- понятие организаций -- класифікація організацій -- класификация организаций -- структура управління організацією -- структура управления организацией -- процес і методи управління організацією -- процесс и методы управления организацией -- менеджмент у системі організації -- менеджмент в системе организации -- маркетинг-менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- кадровий менеджмент -- фінансовий менеджмент -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- контролінг -- менеджер як професійний керівник організації -- менеджер как профессиональный руководитель организации -- модель менеджера
Анотація: У підручнику розглядаються методи підготовки висококваліфікованих менеджерів - керівників різних ланок управління. Висвітлюються специфіка, результативність і ефективність системи менеджменту організацій в умовах трансформації економіки України.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Федулова, Любов Іванівна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 6-те вид. - К. : Лібра, 2006. - 720 с. : табл., рис. - Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 135.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження--прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые осследования -- розробка стратегії маркетингу -- разработка стратегии маркетинга -- товарна політика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- організація маркетингової політики -- организация маркетинговой политики -- маркетингові ситуації -- маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
Б 93


    Бутенко, Наталія Василівна.
    Маркетинг [] : підруч. / Н. В. Бутенко ; М-во освіти і науки України. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 49.00 грн
УДК
ББК 65.29-2я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
поняття маркетингу -- понятие маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства -- информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия -- поведінка покупців на споживчому ринку -- поведение покупателей на потребительском рынке -- поведінка покупців на ринку організацій-споживачів -- поведение покупателей на рынке организаций-потребителей -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії вибору цільового ринку -- маркетинговые стратегии выбора целевого рынка -- маркетингова товарна політика підприємства -- маркетинговая товарная политика предприятия -- розповсюдження товарів і послуг -- распространения товаров и услуг -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- стратегічне маркетингове планування -- стратегическое маркетинговое планирование -- концепція маркетингу взаємовідносин -- концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.13:339.5
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : наук. видання / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і доп. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : ил. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 61.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования рынка -- конкуренція на споживчому ринку -- конкуренция на потребительском рынке -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговий комплекс підприємства -- маркетинговый комплекс предприятия -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга
Анотація: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
65.9(4УКР)8+65.050
Р 86


    Рум'янцев , А. П.
    Зовнішньоекономічна діяльність [] : навч. посібник / А. П. Рум'янцев , Н. С. Рум'янцева ; М-во освіти і науки України. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 384 с. - Дод.: с. 224-375. - ISBN 966-8253-65-5 : 23.10 грн
ББК 65.9(4УКР)8+65.050
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність --Право--Україна
   
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- нормативно-правове забезпечення ЗЕД України -- нормативно-правовое обеспечение ВЭД Украины -- маркетинг у ЗЕД -- маркетинг в ВЭД -- пошук іноземних партнерів -- поиск иностранных партнеров -- оцінка іноземних партнерів -- оценка иностранных партнеров -- міжнародні господарські контракти -- международные хозяйственные контракты -- міжнародні розрахунки -- международные расчеты -- міжнародні кредити -- международные кредиты -- зовнішня торгівля суб'єктів в ЗЕД -- внешняя торговля субъектов в ВЭД -- зовнішньоекономічна діяльність у сфері науково-технічних відносин -- внешнеэкономическая деятельность в сфере научно-технических отношений -- іноземне інвестування в системі ЗЕД -- иностранное инвестирование в системе ВЭД -- транспортне забезпечення -- транспортное обеспечение -- митне регулювання ЗЕД -- таможенное регулирование ВЭД -- валютне регулювання ЗЕД -- валютное регулирование ВЭД -- оподаткування ЗЕД -- налогообложение ВЭД -- ризики в ЗЕД -- риски в ВЭД -- страхування ЗЕД -- страхование ВЭД -- ефективність ЗЕД -- эффективность ВЭД
Анотація: У пропонованому навчальному поеюнику головна увага зосереджена на розгляді еу'гності, особливостей, нормативно- правового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності. Розкриваються зміст, типи, види структура міжнародних господарських контрактів, міжнародних розрахункових та кредитних відносин, іноземного інвестування, митного та валютного регулювання. Висвітлюються основні форми зовнішньої торгівля міжнародним науково-технічних відносин, положення про транспортне забезпечення, оподаткування, ризики, страхування та методику розрахунку ефективності зовнішньоекономічних операцій.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Рум'янцева , Н. С.; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
65.050
М 27


   
    Маркетинг [] / [упоряд., вступ. ст. А. І. Кредисова]. - К. : Україна, 1995. - 399 с. : рис. - Алф.-предм. покажч.: с. 391-398. - ISBN 5-319-01352-3 : 180.000 крб
ББК 65.050
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- организация и управление маркетингом -- організація та управління маркетингом -- зарубежная практика маркетинговой деятельности -- зарубіжна практика маркетингової діяльності -- взаимодействие с обществом -- взаємодія з суспільством -- карьера в сфере маркетинга -- кар'єра в сфері маркетингу
Анотація: До книги ввійшли кращі публікації зарубіжних та вітчизняних економістів з питань маркетингу - науки розуміння споживача, його запитів, планування виробництва продукції, руху товару і його збуту, розробки цінної стратегії тощо.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. І. \упоряд., вступ. ст.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
65.050.9(2РОС)24я73
М 27


   
    Маркетинг [] : учебник / А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - М. : Банки и биржи : Юнити, 1996. - 560 с. : рис. - Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552. - ISBN 5-85173-003-Х : Б. ц.
ББК 65.050.9(2РОС)24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
современная концепция маркетинга -- сучасна концепція маркетингу -- рынок -- ринок -- формы воздействия государства на спрос и предложение -- форми впливу держави на попит і пропозицію -- социально-экономическая сущность -- соціально-економічна сутність -- основные принципы маркетинга -- основні принципи маркетингу -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- товар -- товарная политика -- товарна політика -- реализация товара -- реалізація товару -- система маркетинговых коммуникаций -- система маркетингових комунікацій -- цены -- ціни -- ценообразование -- ціноутворення -- ценовая политика -- цінова політика -- управление маркетингом на предприятии -- управління маркетингом на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии -- організація маркетингу на підприємстві -- маркетинг в различных сферах деятельности -- маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Жуков, Г. А.; Майоров, С. И.; Корлюгов , Ю. Ю.; Романов, А. Н. \под ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
65.290-21я73
Г 41


    Герчикова, Ирина Никоновна.
    Менеджмент [] = Management : учебник / И. Н. Герчикова ; [ред. Н. Д. Эриашвили]. - 3-е изд., перераб. и доп. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 501 с. : табл. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-85173-112-5 : 28.83 грн
ББК 65.290-21я73
Рубрики: Менеджмент
   
Кл.слова (ненормовані):
методологические основы менеджмента -- класификация фирм -- методика изучения фирм -- правовое регулирование образования и деятельности фирм -- управление в крупных промышленных фирмах -- выработка целей и стратегии развития фирмы -- принятие и реализация управленческих решений -- информационное обеспечение менеджмента -- общие принципы управления промышленными фирмами -- важнейшие функции внутрифирменного управления -- маркетинг как функция управления -- внутрифирменное планирование -- функция организации -- функция контроля в экономическом механизме менеджмента -- коммерческий и внутрифирменный расчет -- цены -- механизм ценообразования -- ценовая политика -- управление производством -- производственная система -- организация производства -- оперативное управление развитием производства -- эффективность производства -- инновационный менедждмент -- система регулирования и обеспечения процесса производства -- организационные структуры управления развитием производства -- управление международной деятельностью фирм -- разработка и проведение кадровой политики в фирме -- оплата и стимулирование труда -- социально-психологические аспекты управления
Анотація: Учебник состоит из шести разделов: основи менеджментам технология менеджментам внутрифирменное управление, управление производством, управление международной деятельно-стью фирм и управление персоналом. Особое место отводится финансовому менеджменту: финансовой политике и анализу финансовой отчетности фирм, а также важнейшим зкономическим методам — коммерческому и внутрифирменному расчетам, денам и ценообразованию. В новое издание введен раздел, в котором подробно рассматриваются вопросьі управлення производством: производственная система, организация производства, оперативное управление развитием производства, зффективность производства, а также инновационньїй менеджмент, система регулирования и обеспечения процесса производства, организационные структури управления производством.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Эриашвили, Н. Д. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
33:502/504(075.8)
О-75


   
    Основи екології. Екологічна економіка та управління природокористуванням [] : підручник / за заг. ред.: Л. Г. Мельник, М. К. Шапочки. - Суми : Унів. книга, 2007. - 759 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 745-753. - ISBN 966-680-189-2 : 92.00 грн
УДК
ББК 20.1я73 + 65я73
Рубрики: Охорона довкілля--Екологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- экосистема -- біорізноманіття -- биоразнообразие -- урбанізація -- урбанизация -- галузеве природокористування -- отраслевое природопользование -- екологічний моніторинг -- экологический мониторинг -- еколого-економічні збитки -- эколого-экономические убытки -- платне природокористування -- платное природопользование -- еколого-економічна ефективність -- эколого-экономическая эффективность -- екологічні інновації -- экологические инновации -- екологічні ризики -- экологический риск -- еколого-економічні інструменти -- эколого-экономические инструменты -- екологічне законодавство -- экологическое законодательство -- екологічна політика -- экологическая политика -- экологический менеджмент -- екологічний менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- екологічна експертиза -- экологическая экспертиза -- екологічний облік і аудит -- экологический учет и аудит -- екологічне страхування -- экологическое страхование -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- стійкий розвиток -- стойкое развитие
Анотація: Загальні питання екології, основні законодавчі засади та економічні механізми природокористування, економічна природа екологічних ризиків.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Л. Г. \за заг. ред.\; Шапочки, М. К. \за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)