Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий комплекс підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13:339.5/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : наук. видання . -2-ге вид., випр. і доп.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: ил.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 61.60 грн
УДК : 339.13:339.5
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові дослідження ринку--маркетинговые исследования рынка--конкуренція на споживчому ринку--конкуренция на потребительском рынке--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--маркетинговий комплекс підприємства--маркетинговый комплекс предприятия--стратегічне планування маркетингу--стратегическое планирование маркетинга
Анотація: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)