Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (271)Народицька ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Назва : Маркетинг : підручник . -6-те вид.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2006
Кільк.характеристики :720 с.: табл., рис.
Примітки : Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 135.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження-- прогнозування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові дослідження--маркетинговые осследования--розробка стратегії маркетингу--разработка стратегии маркетинга--товарна політика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--організація маркетингової політики--организация маркетинговой политики--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б 93
Автор(и) : Бутенко, Наталія Василівна
Назва : Маркетинг : підруч.
Вихідні дані : К.: Атіка, 2008
Кільк.характеристики :300 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 293-296
ISBN, Ціна 966-326-206-0: 49.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.29-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття маркетингу--понятие маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--принципи маркетингу--принципы маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства--информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия--поведінка покупців на споживчому ринку--поведение покупателей на потребительском рынке--поведінка покупців на ринку організацій-споживачів--поведение покупателей на рынке организаций-потребителей--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії вибору цільового ринку--маркетинговые стратегии выбора целевого рынка--маркетингова товарна політика підприємства--маркетинговая товарная политика предприятия--розповсюдження товарів і послуг--распространения товаров и услуг--маркетингова політика комунікацій--маркетинговая политика коммуникаций--стратегічне маркетингове планування--стратегическое маркетинговое планирование--концепція маркетингу взаємовідносин--концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.290-21я73/Г 41
Автор(и) : Герчикова, Ирина Никоновна
Назва : Менеджмент : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Паралельн. назви :Management
Вихідні дані : М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1997
Кільк.характеристики :501 с.: табл.
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-85173-112-5: 28.83 грн
ББК : 65.290-21я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологические основы менеджмента--класификация фирм--методика изучения фирм--правовое регулирование образования и деятельности фирм--управление в крупных промышленных фирмах--выработка целей и стратегии развития фирмы--принятие и реализация управленческих решений--информационное обеспечение менеджмента--общие принципы управления промышленными фирмами--важнейшие функции внутрифирменного управления--маркетинг как функция управления--внутрифирменное планирование--функция организации--функция контроля в экономическом механизме менеджмента--коммерческий и внутрифирменный расчет--цены--механизм ценообразования--ценовая политика--управление производством--производственная система--организация производства--оперативное управление развитием производства--эффективность производства--инновационный менедждмент--система регулирования и обеспечения процесса производства--организационные структуры управления развитием производства--управление международной деятельностью фирм--разработка и проведение кадровой политики в фирме--оплата и стимулирование труда--социально-психологические аспекты управления
Анотація: Учебник состоит из шести разделов: основи менеджментам технология менеджментам внутрифирменное управление, управление производством, управление международной деятельно-стью фирм и управление персоналом. Особое место отводится финансовому менеджменту: финансовой политике и анализу финансовой отчетности фирм, а также важнейшим зкономическим методам — коммерческому и внутрифирменному расчетам, денам и ценообразованию. В новое издание введен раздел, в котором подробно рассматриваются вопросьі управлення производством: производственная система, организация производства, оперативное управление развитием производства, зффективность производства, а также инновационньїй менеджмент, система регулирования и обеспечения процесса производства, организационные структури управления производством.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)