Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=функції маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б 93
Автор(и) : Бутенко, Наталія Василівна
Назва : Маркетинг : підруч.
Вихідні дані : К.: Атіка, 2008
Кільк.характеристики :300 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 293-296
ISBN, Ціна 966-326-206-0: 49.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.29-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття маркетингу--понятие маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--принципи маркетингу--принципы маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства--информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия--поведінка покупців на споживчому ринку--поведение покупателей на потребительском рынке--поведінка покупців на ринку організацій-споживачів--поведение покупателей на рынке организаций-потребителей--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії вибору цільового ринку--маркетинговые стратегии выбора целевого рынка--маркетингова товарна політика підприємства--маркетинговая товарная политика предприятия--розповсюдження товарів і послуг--распространения товаров и услуг--маркетингова політика комунікацій--маркетинговая политика коммуникаций--стратегічне маркетингове планування--стратегическое маркетинговое планирование--концепція маркетингу взаємовідносин--концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.9(2РОС)24я/М 27-597768
Автор(и) : Романов А. Н., Жуков Г. А., Майоров С. И., Корлюгов Ю. Ю.
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : М.: Банки и биржи: Юнити, 1996
Кільк.характеристики :560 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552
ISBN, Ціна 5-85173-003-Х: Б.ц.
ББК : 65.050.9(2РОС)24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): современная концепция маркетинга--сучасна концепція маркетингу--рынок--ринок--формы воздействия государства на спрос и предложение--форми впливу держави на попит і пропозицію--социально-экономическая сущность--соціально-економічна сутність--основные принципы маркетинга--основні принципи маркетингу--социально-этический маркетинг--соціально-етичний маркетинг--функции маркетинга--функції маркетингу--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товар--товарная политика--товарна політика--реализация товара--реалізація товару--система маркетинговых коммуникаций--система маркетингових комунікацій--цены--ціни--ценообразование--ціноутворення--ценовая политика--цінова політика--управление маркетингом на предприятии--управління маркетингом на підприємстві--организация маркетинга на предприятии--організація маркетингу на підприємстві--маркетинг в различных сферах деятельности--маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)