Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые ситуации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 6-те вид. - К. : Лібра, 2006. - 720 с. : табл., рис. - Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 135.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження--прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые осследования -- розробка стратегії маркетингу -- разработка стратегии маркетинга -- товарна політика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- організація маркетингової політики -- организация маркетинговой политики -- маркетингові ситуації -- маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)