Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспроможність підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.13:339.5
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : наук. видання / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і доп. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : ил. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 61.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования рынка -- конкуренція на споживчому ринку -- конкуренция на потребительском рынке -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговий комплекс підприємства -- маркетинговый комплекс предприятия -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга
Анотація: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)