Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (2073)Житомирська МЦБС (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050/М 27
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : К.: Україна, 1995
Кільк.характеристики :399 с.: рис.
Примітки : Алф.-предм. покажч.: с. 391-398
ISBN, Ціна 5-319-01352-3: 180.000 крб
ББК : 65.050
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--организация и управление маркетингом--організація та управління маркетингом--зарубежная практика маркетинговой деятельности--зарубіжна практика маркетингової діяльності--взаимодействие с обществом--взаємодія з суспільством--карьера в сфере маркетинга--кар'єра в сфері маркетингу
Анотація: До книги ввійшли кращі публікації зарубіжних та вітчизняних економістів з питань маркетингу - науки розуміння споживача, його запитів, планування виробництва продукції, руху товару і його збуту, розробки цінної стратегії тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.9(2РОС)24я/М 27-597768
Автор(и) : Романов А. Н., Жуков Г. А., Майоров С. И., Корлюгов Ю. Ю.
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : М.: Банки и биржи: Юнити, 1996
Кільк.характеристики :560 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552
ISBN, Ціна 5-85173-003-Х: Б.ц.
ББК : 65.050.9(2РОС)24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): современная концепция маркетинга--сучасна концепція маркетингу--рынок--ринок--формы воздействия государства на спрос и предложение--форми впливу держави на попит і пропозицію--социально-экономическая сущность--соціально-економічна сутність--основные принципы маркетинга--основні принципи маркетингу--социально-этический маркетинг--соціально-етичний маркетинг--функции маркетинга--функції маркетингу--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товар--товарная политика--товарна політика--реализация товара--реалізація товару--система маркетинговых коммуникаций--система маркетингових комунікацій--цены--ціни--ценообразование--ціноутворення--ценовая политика--цінова політика--управление маркетингом на предприятии--управління маркетингом на підприємстві--организация маркетинга на предприятии--організація маркетингу на підприємстві--маркетинг в различных сферах деятельности--маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.290-21я73/Г 41
Автор(и) : Герчикова, Ирина Никоновна
Назва : Менеджмент : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Паралельн. назви :Management
Вихідні дані : М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1997
Кільк.характеристики :501 с.: табл.
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-85173-112-5: 28.83 грн
ББК : 65.290-21я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологические основы менеджмента--класификация фирм--методика изучения фирм--правовое регулирование образования и деятельности фирм--управление в крупных промышленных фирмах--выработка целей и стратегии развития фирмы--принятие и реализация управленческих решений--информационное обеспечение менеджмента--общие принципы управления промышленными фирмами--важнейшие функции внутрифирменного управления--маркетинг как функция управления--внутрифирменное планирование--функция организации--функция контроля в экономическом механизме менеджмента--коммерческий и внутрифирменный расчет--цены--механизм ценообразования--ценовая политика--управление производством--производственная система--организация производства--оперативное управление развитием производства--эффективность производства--инновационный менедждмент--система регулирования и обеспечения процесса производства--организационные структуры управления развитием производства--управление международной деятельностью фирм--разработка и проведение кадровой политики в фирме--оплата и стимулирование труда--социально-психологические аспекты управления
Анотація: Учебник состоит из шести разделов: основи менеджментам технология менеджментам внутрифирменное управление, управление производством, управление международной деятельно-стью фирм и управление персоналом. Особое место отводится финансовому менеджменту: финансовой политике и анализу финансовой отчетности фирм, а также важнейшим зкономическим методам — коммерческому и внутрифирменному расчетам, денам и ценообразованию. В новое издание введен раздел, в котором подробно рассматриваются вопросьі управлення производством: производственная система, организация производства, оперативное управление развитием производства, зффективность производства, а также инновационньїй менеджмент, система регулирования и обеспечения процесса производства, организационные структури управления производством.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.9(4УКР)8+65.05/Р 86-976983
Автор(и) : Рум'янцев А. П., Рум'янцева Н. С.
Назва : Зовнішньоекономічна діяльність : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Дод.: с. 224-375
ISBN, Ціна 966-8253-65-5: 23.10 грн
ББК : 65.9(4УКР)8+65.050
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність -- Право --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішньоекономічна діяльність--внешнеэкономическая деятельность--нормативно-правове забезпечення зед україни--нормативно-правовое обеспечение вэд украины--маркетинг у зед--маркетинг в вэд--пошук іноземних партнерів--поиск иностранных партнеров--оцінка іноземних партнерів--оценка иностранных партнеров--міжнародні господарські контракти--международные хозяйственные контракты--міжнародні розрахунки--международные расчеты--міжнародні кредити--международные кредиты--зовнішня торгівля суб'єктів в зед--внешняя торговля субъектов в вэд--зовнішньоекономічна діяльність у сфері науково-технічних відносин--внешнеэкономическая деятельность в сфере научно-технических отношений--іноземне інвестування в системі зед--иностранное инвестирование в системе вэд--транспортне забезпечення--транспортное обеспечение--митне регулювання зед--таможенное регулирование вэд--валютне регулювання зед--валютное регулирование вэд--оподаткування зед--налогообложение вэд--ризики в зед--риски в вэд--страхування зед--страхование вэд--ефективність зед--эффективность вэд
Анотація: У пропонованому навчальному поеюнику головна увага зосереджена на розгляді еу'гності, особливостей, нормативно- правового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності. Розкриваються зміст, типи, види структура міжнародних господарських контрактів, міжнародних розрахункових та кредитних відносин, іноземного інвестування, митного та валютного регулювання. Висвітлюються основні форми зовнішньої торгівля міжнародним науково-технічних відносин, положення про транспортне забезпечення, оподаткування, ризики, страхування та методику розрахунку ефективності зовнішньоекономічних операцій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.290-2я73/М 50
Назва : Менеджмент організацій : підручник
Вихідні дані : К.: Либідь, 2004
Кільк.характеристики :448 с.: рис.
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-06-0286-3: 14.50 грн
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття організацій--понятие организаций--класифікація організацій--класификация организаций--структура управління організацією--структура управления организацией--процес і методи управління організацією--процесс и методы управления организацией--менеджмент у системі організації--менеджмент в системе организации--маркетинг-менеджмент--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--кадровий менеджмент--фінансовий менеджмент--операційний менеджмент--операционный менеджмент--екологічний менеджмент--экологический менеджмент--контролінг--менеджер як професійний керівник організації--менеджер как профессиональный руководитель организации--модель менеджера
Анотація: У підручнику розглядаються методи підготовки висококваліфікованих менеджерів - керівників різних ланок управління. Висвітлюються специфіка, результативність і ефективність системи менеджменту організацій в умовах трансформації економіки України.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Назва : Маркетинг : підручник . -6-те вид.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2006
Кільк.характеристики :720 с.: табл., рис.
Примітки : Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 135.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження-- прогнозування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові дослідження--маркетинговые осследования--розробка стратегії маркетингу--разработка стратегии маркетинга--товарна політика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--організація маркетингової політики--организация маркетинговой политики--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33:502/504(075.8)/О-75
Назва : Основи екології. Екологічна економіка та управління природокористуванням : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2007
Кільк.характеристики :759 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 745-753
ISBN, Ціна 966-680-189-2: 92.00 грн
УДК : 33:502/504(075.8)
ББК : 20.1я73 + 65я73
Предметні рубрики: Охорона довкілля-- Екологія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема--экосистема--біорізноманіття--биоразнообразие--урбанізація--урбанизация--галузеве природокористування -- отраслевое природопользование-- екологічний моніторинг --экологический мониторинг--еколого-економічні збитки--эколого-экономические убытки--платне природокористування-- платное природопользование-- еколого-економічна ефективність --эколого-экономическая эффективность --екологічні інновації --экологические инновации-- екологічні ризики -- экологический риск --еколого-економічні інструменти-- эколого-экономические инструменты-- екологічне законодавство -- экологическое законодательство -- екологічна політика-- экологическая политика-- экологический менеджмент--екологічний менеджмент--екологічний маркетинг-- экологический маркетинг-- екологічна експертиза-- экологическая экспертиза --екологічний облік і аудит --экологический учет и аудит--екологічне страхування--экологическое страхование --екологічне виховання--экологическое воспитание --стійкий розвиток --стойкое развитие
Анотація: Загальні питання екології, основні законодавчі засади та економічні механізми природокористування, економічна природа екологічних ризиків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б 93
Автор(и) : Бутенко, Наталія Василівна
Назва : Маркетинг : підруч.
Вихідні дані : К.: Атіка, 2008
Кільк.характеристики :300 с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 293-296
ISBN, Ціна 966-326-206-0: 49.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.29-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття маркетингу--понятие маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--принципи маркетингу--принципы маркетинга--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингове середовище підприємства--маркетинговая среда предприятия--інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства--информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия--поведінка покупців на споживчому ринку--поведение покупателей на потребительском рынке--поведінка покупців на ринку організацій-споживачів--поведение покупателей на рынке организаций-потребителей--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії вибору цільового ринку--маркетинговые стратегии выбора целевого рынка--маркетингова товарна політика підприємства--маркетинговая товарная политика предприятия--розповсюдження товарів і послуг--распространения товаров и услуг--маркетингова політика комунікацій--маркетинговая политика коммуникаций--стратегічне маркетингове планування--стратегическое маркетинговое планирование--концепція маркетингу взаємовідносин--концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13:339.5/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : наук. видання . -2-ге вид., випр. і доп.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: ил.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 61.60 грн
УДК : 339.13:339.5
ББК : 65.9(4УКР)290-2
Предметні рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові дослідження ринку--маркетинговые исследования рынка--конкуренція на споживчому ринку--конкуренция на потребительском рынке--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--маркетинговий комплекс підприємства--маркетинговый комплекс предприятия--стратегічне планування маркетингу--стратегическое планирование маркетинга
Анотація: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)