Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (272)Народицька ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 6-те вид. - К. : Лібра, 2006. - 720 с. : табл., рис. - Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 135.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження--прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые осследования -- розробка стратегії маркетингу -- разработка стратегии маркетинга -- товарна політика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- організація маркетингової політики -- организация маркетинговой политики -- маркетингові ситуації -- маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Б 93


    Бутенко, Наталія Василівна.
    Маркетинг [] : підруч. / Н. В. Бутенко ; М-во освіти і науки України. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 49.00 грн
УДК
ББК 65.29-2я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
поняття маркетингу -- понятие маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства -- информационное обеспечение маркетинговой деятельности предприятия -- поведінка покупців на споживчому ринку -- поведение покупателей на потребительском рынке -- поведінка покупців на ринку організацій-споживачів -- поведение покупателей на рынке организаций-потребителей -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії вибору цільового ринку -- маркетинговые стратегии выбора целевого рынка -- маркетингова товарна політика підприємства -- маркетинговая товарная политика предприятия -- розповсюдження товарів і послуг -- распространения товаров и услуг -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- стратегічне маркетингове планування -- стратегическое маркетинговое планирование -- концепція маркетингу взаємовідносин -- концепция маркетинга взаимоотношений
Анотація: Пропонується системний виклад фундаментальних прийомів і принципів маркетингу, розкриваються основні аспекти теорії та практики маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
65.290-21я73
Г 41


    Герчикова, Ирина Никоновна.
    Менеджмент [] = Management : учебник / И. Н. Герчикова ; [ред. Н. Д. Эриашвили]. - 3-е изд., перераб. и доп. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 501 с. : табл. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-85173-112-5 : 28.83 грн
ББК 65.290-21я73
Рубрики: Менеджмент
   
Кл.слова (ненормовані):
методологические основы менеджмента -- класификация фирм -- методика изучения фирм -- правовое регулирование образования и деятельности фирм -- управление в крупных промышленных фирмах -- выработка целей и стратегии развития фирмы -- принятие и реализация управленческих решений -- информационное обеспечение менеджмента -- общие принципы управления промышленными фирмами -- важнейшие функции внутрифирменного управления -- маркетинг как функция управления -- внутрифирменное планирование -- функция организации -- функция контроля в экономическом механизме менеджмента -- коммерческий и внутрифирменный расчет -- цены -- механизм ценообразования -- ценовая политика -- управление производством -- производственная система -- организация производства -- оперативное управление развитием производства -- эффективность производства -- инновационный менедждмент -- система регулирования и обеспечения процесса производства -- организационные структуры управления развитием производства -- управление международной деятельностью фирм -- разработка и проведение кадровой политики в фирме -- оплата и стимулирование труда -- социально-психологические аспекты управления
Анотація: Учебник состоит из шести разделов: основи менеджментам технология менеджментам внутрифирменное управление, управление производством, управление международной деятельно-стью фирм и управление персоналом. Особое место отводится финансовому менеджменту: финансовой политике и анализу финансовой отчетности фирм, а также важнейшим зкономическим методам — коммерческому и внутрифирменному расчетам, денам и ценообразованию. В новое издание введен раздел, в котором подробно рассматриваются вопросьі управлення производством: производственная система, организация производства, оперативное управление развитием производства, зффективность производства, а также инновационньїй менеджмент, система регулирования и обеспечения процесса производства, организационные структури управления производством.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Эриашвили, Н. Д. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)