Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.9(2РОС)24я/М 27-597768
Автор(и) : Романов А. Н., Жуков Г. А., Майоров С. И., Корлюгов Ю. Ю.
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : М.: Банки и биржи: Юнити, 1996
Кільк.характеристики :560 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552
ISBN, Ціна 5-85173-003-Х: Б.ц.
ББК : 65.050.9(2РОС)24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): современная концепция маркетинга--сучасна концепція маркетингу--рынок--ринок--формы воздействия государства на спрос и предложение--форми впливу держави на попит і пропозицію--социально-экономическая сущность--соціально-економічна сутність--основные принципы маркетинга--основні принципи маркетингу--социально-этический маркетинг--соціально-етичний маркетинг--функции маркетинга--функції маркетингу--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товар--товарная политика--товарна політика--реализация товара--реалізація товару--система маркетинговых коммуникаций--система маркетингових комунікацій--цены--ціни--ценообразование--ціноутворення--ценовая политика--цінова політика--управление маркетингом на предприятии--управління маркетингом на підприємстві--организация маркетинга на предприятии--організація маркетингу на підприємстві--маркетинг в различных сферах деятельности--маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Назва : Маркетинг : підручник . -6-те вид.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2006
Кільк.характеристики :720 с.: табл., рис.
Примітки : Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 135.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження-- прогнозування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові дослідження--маркетинговые осследования--розробка стратегії маркетингу--разработка стратегии маркетинга--товарна політика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--організація маркетингової політики--организация маркетинговой политики--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)