Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (60)Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)Житомирська МЦБС (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товар<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
330.8(075.8)
Г 17


    Гальчинський, Анатолій Степанович.
    Основи економічних знань [] : навч. посібник для учнів ліцеїв, гімназій та середніх загальноосвіт. закл. з поглибленим вивч. економіки / А. С. Гальчинський, П. С. Єщенко, Ю. І. Палкін ; [ред. В. В. Півень]. - 2-ге вид., перероб. і допов. - К. : Вища школа, 2002. - 543 с. : іл. - Слов. осн. термінів: с. 519-538. - ISBN 966-642-088-0 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.0я73
Рубрики: Економіка--Україна, 20 ст.--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- економічна теорія -- экономическая теория -- формування ринку -- формирование рынка -- економічний розвиток -- экономическое развитие -- виробництво -- производство -- виробничі ресурси -- производственные ресурсы -- поділ праці -- раздел труда -- власність -- собственность -- товарне виробництво -- товарное производство -- товар -- гроші -- деньги -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- конкуренція -- конкуренция -- монополія -- монополия -- ціна -- цена -- підприємництво -- предпринимательство -- підприємство -- предприятие -- фонди підприємств -- фонды предприятий -- витрати виробництва -- издержки производства -- прибуток -- прибыль -- макроекономіка -- макроэкономика -- національний продукт -- национальный продукт -- відтворення -- воспроизведение -- нагромадження -- накопления -- відтворення в сільському господарстві -- воспроизведение в сельском хозяйстве -- розподіл доходів -- разделение доходов -- циклічність ринкової економіки -- цикличность рыночной экономики -- безробіття -- безработица -- зайнятість населення -- занятость населения -- держава в ринковій економіці -- государство в рыночной экономике -- фінансова система -- финансовая система -- кредит -- макроекономічні процеси -- макроэкономические процессы -- інфляція -- инфляция -- світова економіка -- мировая экономика -- міжнародна валютна система -- международная валютная система -- валютний ринок -- валютный рынок -- валютне регулювання -- валютное регулирование -- еволюція капіталізму -- эволюция капитализма
Анотація: У науково-популярній формі викладено найновітніші досягнення світової економічної думки та сучасної практики перехідного періоду в Україні. Виклад ілюстровано прикладами, рисунками і схемами. Друге видання суттєво перероблене і доповнене новими статистичними даними.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Єщенко, Петро Степанович; Палкін , Юрій Іванович; Півень, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
65.050.9(2РОС)24я73
М 27


   
    Маркетинг [] : учебник / А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - М. : Банки и биржи : Юнити, 1996. - 560 с. : рис. - Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552. - ISBN 5-85173-003-Х : Б. ц.
ББК 65.050.9(2РОС)24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
современная концепция маркетинга -- сучасна концепція маркетингу -- рынок -- ринок -- формы воздействия государства на спрос и предложение -- форми впливу держави на попит і пропозицію -- социально-экономическая сущность -- соціально-економічна сутність -- основные принципы маркетинга -- основні принципи маркетингу -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- товар -- товарная политика -- товарна політика -- реализация товара -- реалізація товару -- система маркетинговых коммуникаций -- система маркетингових комунікацій -- цены -- ціни -- ценообразование -- ціноутворення -- ценовая политика -- цінова політика -- управление маркетингом на предприятии -- управління маркетингом на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии -- організація маркетингу на підприємстві -- маркетинг в различных сферах деятельности -- маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Жуков, Г. А.; Майоров, С. И.; Корлюгов , Ю. Ю.; Романов, А. Н. \под ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)