Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Андрушівська ЦРБ- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, Світлана Степанівна.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 6-те вид. - К. : Лібра, 2006. - 720 с. : табл., рис. - Предм. покажч.: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 135.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження--прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые осследования -- розробка стратегії маркетингу -- разработка стратегии маркетинга -- товарна політика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- організація маркетингової політики -- организация маркетинговой политики -- маркетингові ситуації -- маркетинговые ситуации
Анотація: Підручник, в якому викладено курс маркетингу, складається з двох частин. У частині І “Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу” розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності. Частина II - “Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання” включає 53 типові маркетингові ситуації та завдання до них. Частина II інтегрована в частину І, що дає змогу студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичних навичок вирішення маркетингових проблем. У новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації - теоретичний анонс - аналіз ситуації - висновки у формі відповіді на запитання “Яке рішення слід прийняти?” Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання.

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
65.050.9(2РОС)24я73
М 27


   
    Маркетинг [] : учебник / А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - М. : Банки и биржи : Юнити, 1996. - 560 с. : рис. - Л-ра: с. 541-545. - Предм. указ.: с. 546-552. - ISBN 5-85173-003-Х : Б. ц.
ББК 65.050.9(2РОС)24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
современная концепция маркетинга -- сучасна концепція маркетингу -- рынок -- ринок -- формы воздействия государства на спрос и предложение -- форми впливу держави на попит і пропозицію -- социально-экономическая сущность -- соціально-економічна сутність -- основные принципы маркетинга -- основні принципи маркетингу -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- товар -- товарная политика -- товарна політика -- реализация товара -- реалізація товару -- система маркетинговых коммуникаций -- система маркетингових комунікацій -- цены -- ціни -- ценообразование -- ціноутворення -- ценовая политика -- цінова політика -- управление маркетингом на предприятии -- управління маркетингом на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии -- організація маркетингу на підприємстві -- маркетинг в различных сферах деятельности -- маркетинг в різних сферах діяльності
Анотація: Предлагаемое читателю издание состоит из трех частей: "Основи маркетинга", ' Унравление маркетингом на предприятии", "Особенности маркетинга в различньїх сферах деятельности".

Утримувачі документа:
Андрушівська ЦРБ

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Жуков, Г. А.; Майоров, С. И.; Корлюгов , Ю. Ю.; Романов, А. Н. \под ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)