376
Б 17


    Базима, Наталія Валентинівна.
    Розвиток мовлення дітей з аутизмом [] / Н. В. Базима. - Киiв : Літера ЛТД, 2019. - 144 с. - Сл.: с. 137-1434. - ISBN 978-966-945-026-5 : 141.00 грн
УДК
Рубрики: Освіта - Виховання - Інклюзивне навчання
   
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- психічний розвиток -- емоційно-вольова сфера -- сенсорна сфера -- ігрова діяльність -- мовленева активність -- корекційно-логопедична робота -- корекційно-розвивальна робота -- сенсорні ігри -- фантазія -- фобія
Анотація: Видання містить практичні рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей з аутизмом старшого дошкільного віку, а також опис особливостей психічного розвитку і сенсорики, специфіки формування емоційно-вольової сфери, характеристики поведінки та ігрової діяльності дітей з аутизмом.

Утримувачі документа:
Радомишльська ЦРБ
Примірників всього: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)

376
С 91


    Сухіна, Ірина Вячеславівна.
    Гіперактивна дитина [] / І. В. Сухіна. - Киiв : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання). - Л-ра: с. 38-39. - ISBN 978-966-945-021-0 : 99.75 грн
УДК
Рубрики: Освіта - Виховання - Інклюзивне навчання
   
Кл.слова (ненормовані):
увага -- активність -- збудливість -- концентрація -- поведінка -- взаємостосунки -- поради -- навчання -- стосунки
Анотація: Жива, рухлива, активна дитина - що в цьому поганого? Автор видання розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утримання уваги, імпульсивності поведінки, проблемах взаємостосунків з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі.

Утримувачі документа:
Радомишльська ЦРБ
Примірників всього: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)