Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : наук. видання / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і доп. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : ил. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 61.60 грн
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження фывфывфыв: маркетинг -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования рынка -- конкуренція на споживчому ринку -- конкуренция на потребительском рынке -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговий комплекс підприємства -- маркетинговый комплекс предприятия -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга Аннотация: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу. Держатели документа: Андрушівська ЦРБ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
З-78 Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [] : навч. посібник / Ю. Г. Козак [і ін.]. - 2-ге вид., перероб. та допов. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 792 с. : табл. - Бібліогр.: с. 716-722. - Дод.: с. 723-787. - ISBN 966-364-221-1 : 52.00 грн
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Підприємства--Навчальні видання фывфывфыв: зовнішньоторговельна діяльність -- внешнеторговая деятельность -- режим ліцензування -- режим лицензирования -- торговельні посередники -- торговые посредники -- спеціальні санкції -- специальные санкции -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- міжнародний ринок -- международный рынок -- контракт -- митний контроль -- таможенный контроль -- митні платежі -- таможенные сборы -- торговельно - посередницькі фірми -- торгово - посредницкие фирмы Аннотация: На підставі висвітлення теоретичних основ зовнішньоекономічної діяльності з'ясовується низка найважливіших питань функціонування підприємства як головного суб'єкта ЗЕД. Держатели документа: Андрушівська ЦРБ Доп.точки доступа: Козак, Ю. Г.; Н. С.; Сіваченко, І. Ю.; Якубовський , С. О.; Козак, Ю. Г. \ред.\; Логвінова, Н. С. \ред.\; Сіваченко, І. Ю. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |