Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2007/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Тамаш П. Масові виступи на міських вулицях як жанр політичного карнавалу: можливе тлумачення подій листопада -грудня 2004 року в Києві/П. Тамаш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.5-17
2.

Куценко О. Україна у трансформаційних процесах: Qua vadia? /О. Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.18-31
3.

Черниш Н. Варіації на тему ідентичності для соціокультурного оркестру/Н. ЧЕРНИШ, О. Ровенчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.33-49
4.

Резник О. Соціальна легітимація української державності: методологічні і мемодичні проблеми вивчення/О. Резник // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.50-62
5.

Сусак В. Самоорганізація versus державний патерналізм: порівняльний аналіз установок жителів Львова і Донецька (1994-2004)/В. Сусак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.63-73
6.

Богданова О. Чи може релігія сприяти демократії?/О. Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.74-91
7.

Мельников А. Соцієтальна екзистенція: за і проти/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.92-104
8.

Рябчик А. Адаптаційний дискурс як засіб маргіналізації робітничого класу в пострадянських суспільствах/А. Рябчик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.105-114
9.

Королько В. Корпоративна культура і звязки з громадськістю/ В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.115-129
10.

Денісова О. Рівень економічної обізнаності старшокласників середніх шкіл/О. Денісова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.131-135
11.

Кірюхін Д. Уявлення про справедливість в Росії та в Україні: повсякденність та ідеологія/Д. Кірюхін, С. Щербак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.136-150
12.

Погоріла Н. Об'єктивні та субєктивні чинники психологічного благополуччя (Польща, Угорщина, Грузія, Україна)/Н. Погоріла, Т. Дієва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.151-166
13.

Суїмко Є. Інтелект і дія/Є. Суїмко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.167-190
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)