Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська. - 2004
2.

Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
3.

Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков; М-во освіти і науки України. - 2006
4.

Цимбалюк І.М. Психологія торгівлі/Іван Цимбалюк. - 2007
5.

Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
6.

Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська, Н. Ю. Воленюк. - 2008
7.

Психологія/О. В. Винославська [та ін.] ; за наук. ред. О. В. Винославської. - 2009
8.

Психология/под ред. В. Н. Дружинина. - 2000
9.

Ходаківський Є. І. Психологія управління/Є. І. Ходаківський. - 2011
10.

Майдебура Е. В. Маркетинг услуг/Е. В. Майдебура. - 2001
11.

Гермес. Торговля и реклама/[сост., оформ. Б. М. Матвеева]. - 1994
12.

Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России/Олег Феофанов. - 2000
13.

Ануфрієва Н. М. Соціальна психологія/Н. М. Ануфрієва, Т. М. Зелінська, Н. О. Єрмакова. - 2011
14.

Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту/О. В. Євтушенко // Економіка та держава, 2015,N N 9.-С.55-59
15.

Психологія мас/авт.-упоряд. Я. Кальба. - 2012
16.

Закалик Г. М. Психологія інновацій та реклами/Г. М. Закалик, Н. В. Партико. - 2019
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)