Пошуковий запит: <.>K=психологія реклами<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська. - 2004
|
>2.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>3.
| Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков; М-во освіти і науки України. - 2006
|
>4.
| Цимбалюк І.М. Психологія торгівлі/Іван Цимбалюк. - 2007
|
>5.
| Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
|
>6.
| Ложкін Г. В. Економічна психологія/Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська, Н. Ю. Воленюк. - 2008
|
>7.
| Психологія/О. В. Винославська [та ін.] ; за наук. ред. О. В. Винославської. - 2009
|
>8.
| Психология/под ред. В. Н. Дружинина. - 2000
|
>9.
| Ходаківський Є. І. Психологія управління/Є. І. Ходаківський. - 2011
|
>10.
| Майдебура Е. В. Маркетинг услуг/Е. В. Майдебура. - 2001
|
>11.
| Гермес. Торговля и реклама/[сост., оформ. Б. М. Матвеева]. - 1994
|
>12.
| Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России/Олег Феофанов. - 2000
|
>13.
| Ануфрієва Н. М. Соціальна психологія/Н. М. Ануфрієва, Т. М. Зелінська, Н. О. Єрмакова. - 2011
|
>14.
| Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту/О. В. Євтушенко // Економіка та держава, 2015,N N 9.-С.55-59
|
>15.
| Психологія мас/авт.-упоряд. Я. Кальба. - 2012
|
>16.
| Закалик Г. М. Психологія інновацій та реклами/Г. М. Закалик, Н. В. Партико. - 2019
|
|