Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (9)Житомирська МЦБС (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2073
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : stmm
Назва : Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Вихідні дані : К.: Ін-т соціології НАН України, 1996
ISSN: 1563-3713
Географіч. рубрики:
Анотація: Адреса редакції: Україна, 01021, м. Київ, вул. Шовковична, 12, факс: (044) 255-76-96, тел.: (044) 253-21-79; e-mail: journal@soc.org.ua, веб-сайт: http://www.kar.net/~i-soc/
Зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006 
Видання можна знайти в:
ПЧЗ;
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Актуальні проблеми економіки -2006р.,N Окт.
Цікаві статті :
Бобруль Г.І. Інформаційно-аналітична підтримка комерційної діяльності посередницьких фірм/ Г. І. Бобруль (стр.5-11) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Боровик В.В. Економетричний аналіз результатів спостережень за трудовими процесами в галузях АПК/ В. В. Боровик (стр.11-18) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Величко А.Є. Інформаційне забезпечення мотивації праці у сільському виробництві/ А. Є. Величко (стр.18-26) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Вітвіцький В.В. Автоматизовані системи управління продуктивністю агропромислового комплексу України/ В. В. Вітвіцький (стр.26-33)
Ворожко В.П. Методичні основи нормування праці підрозділів захисту інформаційних ресурсів/ В. П. Ворожко, О. І. Матяш (стр.33-37) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Ганущак Л.М. Інформаційне забезпечення управління розвитком інноваційного потенціалу державних підприємств/ Л. М. Ганущак (стр.37-45) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Гоц Н.Є. Сучасні проблеми інформаційної підтримки оптичної пірометрії/ Н. Є. Гоц (стр.45-52)
Грицишина В.В. Інформаційно-методичні основи нормативного моделювання вартості сільськогосподарської техніки і обладнання/ В. В. Грицишина (стр.52-59) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці і управлінні
Єрмошенко М.М. Інформаційно-аналітична підтримка аналізу діяльності комерційних банків/ М. М. Єрмошенко (стр.59-68)
Кисляченко М.В. Визначення продуктивності праці на основі моделювання трудових процесів із застосуванням мікронормування праці у спорудах захищеного грунту/ М. В. Кисляченко (стр.68-77) Кл.слова: Моделювання трудових процесів із застосуванням мікронормування в сільськогосподарському виробницві
Кобяк О.В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців/ О. В. Кобяк (стр.77-83)
Коваленко О.В. Інформаційне забезпечення ресурсозберігаючих технологій у виробництві будівельних матеріалів для сільського будівництва/ О. В. Коваленко (стр.83-91)
Колосок А.М. Функціонування системи соціально-трудового партнерства/ А. М. Колосок (стр.91-100)
Корчинський В.Є. Використання інформації про виконання місцевих бюджетів для оцінки політики горизонтального бюджетного вирівнювання в Україні/ В. Є. Корчинський, С. К. Колодій (стр.100-110)
Кузякін С.і. Ринок похідних цінних паперів на погодні умови та можливість застосування Інтернет-технологій у торгівлі ними/ С. і. Кузякін (стр.110-115)
Кучеров О.П. Використання управління знаннями для розвитку науково-технічного прогресу в сільському господарстві/ О. П. Кучеров (стр.115-123)
Лобастов І.В. Моделювання економічної ефективності вирощування сільськогосподарських культур/ І. В. Лобастов (стр.123-136)
Марченко Д.М. Автоматизовані інформаційні системи управління-ресурс підвищення/ Д. М. Марченко, Г. М. Яровенко (стр.150-159)
Лопатин А.К. Статистические свойства финансового рынка Украины/ А. К. Лопатин, О. Б. Черненко (стр.136-150)
Михайловська О.В. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у " новій" економіці "21 століття/ О. В. Михайловська (стр.159-170) Кл.слова: Сучасний стан та місце у світовій економіці інформаційно-комунікаційних технологій
Минухин С.В. Формирование информационного обеспечения системы управления бизнес-процесами предприятия/ С. В. Минухин (стр.170-178)
Пех М.Є. Особливості використання інформаційних технологій для створення економічних норм і нормативів/ М. Є. Пех, Л. І. Супричова (стр.178-184) Кл.слова: Інформаційні технології в економіці
Таран В.М. Дослідження чинників впливу на зсувні процеси Південного берегу Криму на основі інформаційних технологій/ В. М. Таран (стр.190-196)
Хлістунова Н.В. Інформаційна підтримка зниження впливу фінансових ризиків на діяльність підприємств/ Н. В. Хлістунова (стр.196-200)
Чайковська К.В. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності машинобудівних підприємств України/ К. В. Чайковська (стр.200-207)
Щербина В.М. Інформаційне забезпечення економічної безпеки підприємств та установ/ В. М. Щербина (стр.220-226)
Яковенко С.І. Особливості інформаційного забезпечення та розвитку підприємств корпоративного типу в Україні/ С. І. Яковенко (стр.226-240)
Ярова І.І. Електронні бізнес-моделі просування продукції промислових підприємств/ І. І. Ярова (стр.240-247)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/С42
Автор(и) : Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : підручник. Ч. 1
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005
Кільк.характеристики :568 с.: рис., табл.
Колективи : Львівська комерційна академія, Київський національний економічний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 559-565
ISBN, Ціна 966-574-753-3: 072.00, 066.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Економічне прогнозування
Географіч. рубрики:
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/M34
Автор(и) : Berkowitz, Eric N., Kerin, Roger A., Hartley, Steven W., Rudelius, William
Назва : Marketing . -5th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 1997
Кільк.характеристики :736 p.: il., graphs, tab.
Серія: The Irwin Series in Marketing
Примітки : Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-256-18968-4: 030.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Економіка та держава -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Федоренко В. Г. Інвестиції і зайнятість: механізм взаємодії/ В. Г. Федоренко, А. М. Гаврилюк (стр.6-9)
Лютий І.О. Макроекономічні чинники грошово- кредитної політики України в сучасних умовах/ І. О. Лютий, А. С. Криклій, І. Є. Януль (стр.9-12)
Даниленко А.С. Актуальні проблеми та перспективи розвитку земельних відносин/ А. С. Даниленко, І. П. Манько (стр.12-16)
Третьяков В.М. До питання про формування в Україні галузі медичного права/ В. М. Третьяков (стр.16-19)
Казанська О.О. Аналіз методів ціноутворення на українському ринку кабельного телебачення/ О. О. Казанська (стр.19-21)
Лазар В.Л. Вдосконалення системи державного управління та регулювання сфери малого підприємництва в Україні/ В. Л. Лазар (стр.21-24)
Карамбович І.М. Теорія митної справи: вихідні засади аналізу/ І. М. Карамбович (стр.24-28)
Венцковський Д.Ю. Щодо формування сучасної експортної стратегії України/ Д. Ю. Венцковський (стр.28-33)
Науменко О.В. Новий підхід в амортизації дисконту та визначенні очікуваного відшкодування для боргових цінних паперів/ О. В. Науменко (стр.33-37)
Штейн О.І. Маркетинг у банківській сфері/ О. І. Штейн (стр.37-40)
Геєць І.О. Обгрунтування доцільності овердрафтового кредитування підприємств банківськими установами/ І. О. Геєць (стр.40-42)
Бондарчук І.В. Особливості інвестиційної стратегії нерезидентів в Україні/ І. В. Бондарчук (стр.42-45)
Сербина Г.М. Інформаційні технології та інноваційна модель розвитку економіки/ Г. М. Сербина (стр.45-49)
Семенов Г.А. Удосконалення управління підприємтсвом за допомогою бюджетів/ Г. А. Семенов, А. В. Бондар (стр.49-54)
Сімкова Т.О. Основи системи ефективного управління якістю в економіці України/ Т. О. Сімкова (стр.54-57)
Семесько В.М. Аутсорсинг і перспективи розвитку транспортної логістики/ В. М. Семесько (стр.57-60)
Бандур С.І. Стратегія розвитку робочих місць в механізмі державного регулювання національного ринку праці/ С. І. Бандур, Л. С. Тараєвська (стр.73-77)
Таршина О.С. Державна політика регулювання зайнятості/ О. С. Таршина (стр.77-81)
Макарова М.В. Дистанційна зайнятість в умовах розвитку мережної економіки/ М. В. Макарова (стр.81-83) Кл.слова: Проблеми заянятості та ринку праці
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Ціна 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.33/L86
Автор(и) : Lonier, Terri
Назва : Smart Strategies for Growing Your Business
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 1999
Кільк.характеристики :XVII, 300 p.
Серія: Working Solo Series
Примітки : Resour.: p. 281-289. - Ind.: p. 291-300. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-471-24800-2: 015.00, 15.00, грн
УДК : 330.33
ББК : 65.09
Предметні рубрики: Малий бізнес-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Whether your business is poised to make the next growth leap or your company has plateaued or is even out of control, this book contains the answers, prescriptions, and practicall inspiration you`ve been looking for. "Smart Strategies for Growing Your Business" is the book you need to put youself in the driver`s seat as you maneuver the twists and turns, peaks and valleys of your road to business success.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Економіка та держава -2006р.,N 5
Цікаві статті :
Ізмаїльський інститут водного транспорту (стр.6-8) Кл.слова: Освіта,Образование
Бородіна О.М. Державне сприяння розвитку аграрного сектора економіки: виклики часу/ О. М. Бородіна (стр.8-12) Кл.слова: Державне управління,Государственное управление
Воротін В.Є. Національний бізнес і державна влада: на шляху визначення пріоритетів/ В. Є. Воротін, Д. В. Ляпін (стр.12-15) Кл.слова: Державне управління,Государственное управление
Плющ Р.М. Організаційна структура та розподіл повноважень у місцевому самоврядуванні/ Р. М. Плющ (стр.19-22) Кл.слова: Місцеве самоврядування,Местное самоуправление
Кондрашов О.М. Зміст та значення процесів реструктуризації промисловості/ О. М. Кондрашов (стр.22-25) Кл.слова: Реструктуризація промисловості,Реструктуризация промышленности
Артеменко Л.П. Дослідження механізму впливу автоматизації на ефективність управлінської діяльності державних службовців/ Л. П. Артеменко (стр.25-28) Кл.слова: Місцеве самоврядування,Местное самоуправление
Економіка України в умовах глобалізації/ Денисенко М.П., Гречан А.П., Пінчук Ю.Б., Стороженко Л.О. (стр.28-32) Кл.слова: Глобалізація економіки України,Глобализация экономики Украины
Криклій А.С. Капіталізація банківської системи України в умовах глобалізації: проблеми та перспективи/ А. С. Криклій, М. О. Боровікова (стр.32-36) Кл.слова: Банківська система України,Банковская система Украины
Герасимчук В.Г. Інноваційно - інвестиційний розвиток промисловості України: проблеми і перспективи/ В. Г. Герасимчук, Л. Є. Довгань (стр.41-44) Кл.слова: Промисловість України,Промышленность Украины
Кушнір Л.П. Кредитоспроможність сільськогосподарських підприємств: стан, проблеми та перспективи/ Л. П. Кушнір (стр.48-50) Кл.слова: Сільськогосподарськи підприємства,Сельськохозяйственные предприятия
Череп А.В. Організація управління адміністративними витратами на підприємтсвах/ А. В. Череп (стр.50-53)
Черевко В.О. Визначення структури фінансового потоку регіону/ В. О. Черевко (стр.53-56) Кл.слова: Регіональна економіка,Региональная экономика
Бараник З.П. Методичні підходи до оцінювання функціонування регіонів країни за станом соціально- економічного розвитку/ З. П. Бараник (стр.56-60) Кл.слова: Регіональна економіка,Региональная экономика
Терещенко О.В. Дослідження диференціації параметрів господарської діяльності промислових підприємств із різною інноваційною активністю/ О. В. Терещенко, Д. В. Верба (стр.60-65) Кл.слова: Промислові підприємства,Промышленные предприятия
Реутов В.Е. Конкурентоздатність підприємства: критерії, показники і методики оцінювання/ В. Е. Реутов (стр.65-68) Кл.слова: Конкуретоздатність підприємств,Конкуренция на предприятиях
Бова Т.В. Адаптаційні аспекти організаційно- інформаційної структури управління на промислових підприємствах/ Т. В. Бова (стр.68-71) Кл.слова: Управління підприємствами,Управление на предприятиях
Поляк О.Я. Основні умови ефективної політики управління корпоративним бізнесом у банку/ О. Я. Поляк (стр.74-77) Кл.слова: Банки,Банки
Шевченко Л.Г. Оптимізація виробничої програми рибоконсервного підприємства/ Л. Г. Шевченко (стр.77-80) Кл.слова: Рибоконсервне підприємство,Рыбоконсервное предприятие
Стороженко Л.О. Організаційно- управлінські аспекти забезпечення конкурентоздатності підприємств будівельного комплексу/ Л. О. Стороженко (стр.80-83) Кл.слова: Конкуренція на підприємствах,Конкуренция на предпритиях
Борзенков С.В. Глобальный маркетинг: тенденции маркетинговой политики продвижения новых брендов/ С. В. Борзенков (стр.83-87) Кл.слова: Маркетинг,Маркетинг
Гочарова Н.М. Державний механізм реалізації політики мотивації праці в сільському господарстві/ Н. М. Гочарова (стр.87-90) Кл.слова: Мотивація праці,Мотивация труда
Петрова І.Л. Проблеми та перспективи мінімізації безробіття/ І. Л. Петрова (стр.90-92) Кл.слова: Безробіття,Безроботица
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.3:659.1(477)(/П12-606472
Автор(и) : Пазуха, Микола Дмитрович, Ігнатович М.В.
Назва : Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 128-129
ISBN, Ціна 966-364-268-8: 24.20, 23.50 грн, 24.00 грн, грн
УДК : 338.3:659.1(477)(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43(477)(075.8/С30-835357
Автор(и) : Семенов, Василь Федорович, Сіваченко, Ігор Юрійович, Федоряка, Василь Петрович
Назва : Загальний курс агробізнесу : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2000
Кільк.характеристики :301 с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр.: с. 298-301
ISBN, Ціна 966-620-009-9: 16.80, 7.25, грн
УДК : 338.43(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)32я73
Предметні рубрики: Сільське господарство-- Підприємництво
Анотація: Зміст і сутність діяльності підприємств, пов'язаних із виробництвом сільськогосподарської продукції, її переробкою та реалізацією.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.97(477)(075)/О-92
Автор(и) : Охрименко О. О.
Назва : Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки (туристське підприємництво) : навч. посібник
Вихідні дані : К.: "BeeZone", 2005
Кільк.характеристики :414 с.: табл.
Серія: Бібліотека страхування
Примітки : Бібліогр.: с. 409-414
ISBN, Ціна 966-8283-15-5: 45.00 грн
УДК : 368.97(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)271я73
Предметні рубрики: Страхування
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються всі складові, що зумовлюють ведення успішного бізнесу страховою компанією.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г65
Автор(и) : Гончарук, Яків Андрійович, Павленко, Анатолій Федорович, Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 307-313
ISBN, Ціна 966-574-337-6: 21.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/М 27
Автор(и) : Азарян О.М., Баширов І.Х., Воробйов Б.З., Жаболенко М.В.
Назва : Маркетинг: принципи і функції : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; К.: Студцентр, 2001
Кільк.характеристики :320 с
Примітки : Бібліогр.: с.316-319
ISBN, Ціна 966-7530-15-9: 018.45 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.722/С81
Автор(и) : Стонер Джеймс А.Ф., Долан Едвін Г.
Назва : Вступ у бізнес
Паралельн. назви :Introduction to business
Вихідні дані : К.: Вид-во Європ. ун-ту фін., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000
Кільк.характеристики :752 с.: табл., граф.
ISBN, Ціна 966-7508-23-4: 027.00, 32.73 грн, грн.
УДК : 334.722
ББК : 65.09
Предметні рубрики: Підприємницька діяльність-- бізнес-- менеджмент-- маркетинг
Підприємницька діяльність-- фінанси
Географіч. рубрики: США
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми організації бізнесу--менеджмент--формы организации бизнеса--маркетинг--реклама--ціноутворення--ценообразование--виробничі операції--производственные операции--управління людськими ресурсами--управление человеческими ресурсами--бухгалтерський облік--бухгалтерский учет--банківська справа--банковское дело--страхування--страхование--міжнародний бізнес--международный бизнес
Анотація: Основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.14(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Мажинський, Руслан Володимирович
Назва : Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2006
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280
ISBN, Ціна 966-370-024-6: 28.60 грн
УДК : 658.14(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(3)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(3)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.242(075.8)/Р 59
Автор(и) : Роглєв, Христо Йосипович
Назва : Основи готельного менеджменту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :408 с
Примітки : Дод.: с. 385-397. - Л-ра: с. 398-405
ISBN, Ціна 955-8251-74-1: 040.00 грн
УДК : 338.242(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Готелі-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладені сучасні функції управління і системи обслуговування в готелі, комплексні менеджерські функції і бізнеси-процеси.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

17.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз Л. А., Чухрай Н.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. політехніка, 1999
Кільк.характеристики :244 с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Державний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-553-171-9: 31.05 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.
Примірники :
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Романов А. Н., Корлюгов Ю. Ю., Красильников С. А., Васильев Г. А.
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : Москва: Банки и биржи; М.: ЮНИТИ, 1996
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 541-546 . - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 5-85173-003-X: 28.71, 28.91, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--бизнес-план--ділова комунікація--деловая коммуникация--конкурентноспроможність--конкурентноспособность--монополія--монополия--постачальник--маркетиноговые коммуникации--маркетиногові комунікації--поставщик--ценообразование--ціноутворення
Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Маркетинг. Менеджмент : анализ, планирование, внедрение, контроль . -2-е изд., испр. и доп.
Паралельн. назви :Marketing. Management
Вихідні дані : СПб.: Питер, 1999
Кільк.характеристики :896 с.: ил.
Серія: Теория и практика менеджмента
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-8046-0048-6: 20.16 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Н78
Автор(и) : Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И.
Назва : Маркетиг : как побеждать на рынке
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1991
Кільк.характеристики :304 с.: рис.
Примітки : Библиогр.: с. 294-298
ISBN, Ціна 5-279-00861-3: 012.00 грн.
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- формування та розвиток ринкового попиту-- система ціноутворення-- маркетингова концепція
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коньюнктура--кон'юнктура--спрос--попит--симптоматика--ревизия--ревізія--стратегия--стратегія
Анотація: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), АБ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)