Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методи опитування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32(075.8)/М 48
Автор(и) : Мельник, Людмила Павлівна
Назва : Психологія управління : курс лекцій
Вихідні дані : Київ: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :176 с.: ил.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Бібліогр. в кінці глав
ISBN, Ціна 966-7312-56-9: 11.20 грн
УДК : 005.32(075.8)
ББК : 88.4я73
Предметні рубрики: Психологія управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність і зміст основних категорій психологічної науки, що використовуються в управлінні, з'ясовуються психологічні характеристики особистості сучасного менеджера та їх вплив на успіх управлінської діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 316/М54
Автор(и) :
Назва : Методы сбора информации в социологических исследованиях: в 2 кн./ В. Г. Андреенков [и др.] ; отв. ред.: В. Г. Андреенков, О. М. Маслова. Кн. 1: Социологический опрос
Вихідні дані : М.: Наука, 1990 - 1990
Кільк.характеристики :232 с
Примітки : Примеч.: с. 223-230
ISBN, Ціна 5-02-013330-2: 1.90 р.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологічні дослідження
Географіч. рубрики:
Примірники : всього : ФОНД(2)
Вільні : ФОНД(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 303.62-047.37(075/П16-109580
Автор(и) : Паніотто, Володимир Ілліч, Харченко, Наталя Миколаївна
Назва : Методи опитування : підручник
Вихідні дані : Київ: Києво-Могилян. акад.; Київ: НаУКМА, 2017
Кільк.характеристики :340, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Києво-Могилянська академія
Примітки : Літ.: с. 333-340
ISBN, Ціна 978-966-518-721-9: 250.00 грн
УДК : 303.62-047.37(075.8)
ББК : 60.5я73
Предметні рубрики: Опитування
Соціологічні дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто методи соціологічного дослідження. Підручник розрахований на навчання практичного використання сучасних комп'ютерних методів опитування - інтерв'ю "обличчя до обличчя", телефонних та поштових опитувань тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С56
Автор(и) : Churchill, Gilbert A., Peter, J. Paul
Назва : Marketing. Creating value for custormers
Вихідні дані : Burr Ridge, Ill.; Boston, Mass.; Sydney, Aust.: Irwin, 1995
Кільк.характеристики :XXXIII, 703 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703
ISBN, Ціна 0-256-12539-2: 40.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імпульсивна купівельна поведінка--продавці--атмосфера магазину--стимулювання продажів--торговий центр--методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)