Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія рекламування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матвеева Л.В.
Назва : Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации"
Місце публікування : Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология: науч. журн. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 1. - С. 119-132. - (Шифр vmup/2007/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Психологія культури
Психологія рекламування
Психологія ЗМІ
Засоби масової інформації
Культура
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавлева О.И.
Назва : Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы
Місце публікування : Наука. Релігія. Суспільство: Фаховий журнал за філософськими та історичними науками. - Донецьк: ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008. - N 1. - С. 41-53. - ISSN 1728-3671 (Шифр nrsu/2008/1). - ISSN 1728-3671
Примітки : Лит.: с.53
Предметні рубрики: Філософія рекламування
Реклама
Психологія рекламування
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)