П 12 Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Комунікації Кл.слова (ненормовані): комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |