658
П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия
Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Войчак, А.В.; Примак, Т.О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)