Шифр: mvuk/2007/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст.
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18
Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ