Савицька, Наталія.
    Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [] / Н. Савицька, І. Лилик, М. Михайлова // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 3. - С. 22-31 : рис. - Джерела: с. 31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Упаковування--Споживачі--Моніторинг--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
візуальна схожість упаковки -- тестування реальних зразків продукції -- оформлення упаковок -- недобросовісна конкуренція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)