> Шифр: mvuk/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14 Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф. Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл. Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл. Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39 Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45 Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл. Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56 Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл. Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65 Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |