> Шифр: mvuk/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7 Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12 Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20 Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24 Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29 Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст. Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |