B36 Bearden, William O.. Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |