336.71(075.8)
Л96


    Лютий, Ігор Олексійович.
    Банківський маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 776 с. : табл. - Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775. - ISBN 978-966-364-881-1 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.262.10-2я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківська конкуренція -- банковская конкуренция -- ринок банківських продуктів -- рынок банковских продуктов -- банківські послуги -- банковские услуги -- комерційні банки -- коммерческие банки -- конкурентоспроможність банківських продуктів -- конкурентоспособность банковских продуктов -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- банківська система -- банковская система -- стратегии банковского маркетинга -- стратегії банківського маркетингу -- продуктова політика банків -- продуктовая политика банков -- державна реєстрація банків -- государственная регистрация банков -- ліцензування банків -- лицензирование банков -- портфель банків -- портфель банков -- інвестиційні послуги банків -- инвестиционные услуги банков -- банківські інновації -- банковские инновации -- цінова політика банків -- ценовая политика банков -- кредитні продукти -- кредитные продукты -- депозити -- депозиты -- трансфертне ціноутворення -- трансфертное ценообразование -- коммуникационная политика банков -- комунікаційна політика банків -- банківські ризики -- банковские риски -- пасиви банків -- пассивы банков -- активы банків -- активи банков -- кадрова політика банків -- кадровая политика банков -- ринок продуктів -- рынок продуктов -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- продаж банківських продуктів -- продажа банковских продуктов -- транснаціональні банки -- транснациональные банки -- корпоративний імідж банку -- корпоративный имидж банка -- кредитна діяльність банків -- кредитная деятельность банков -- інвестиційна діяльність банків -- инвестиционная деятельность банков -- аудит банків -- аудит банков -- надійність банків -- надежность банков -- інвестиційна політика банків -- инвестиционная политика банков
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Солодка, О. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)