І-29 Потятиник, Борис. Шагренева шкіра українських медій [] / Б. Потятиник> // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 367-383. - Прим.: с. 382 . - ISBN 978-966-378-132-7
Рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства Кл.слова (ненормовані): вплив кризи на пресу -- влияние кризиса на прессу -- погіршення якості програмного продукту -- ухудшение качества программного продукта -- медіа-ландшафт -- медиа-ландшафт -- медіа-ринок -- медиа-рынок -- єдиний медійний сектор -- общий медйный сектор -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- рекламна лібералізація -- рекламная либерализация -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- журналістська освіта -- журналистское образование Анотація: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |