Шифр: stmm/2011/2
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Паніотто, В. Ігор Семенович Кон: фото, коментар, листування / В. Паніотто. - С.3-8
Кон, Мелвін. Слово данини поваги до Ігоря Кона / М. Кон. - С.9
Генов, Н. Східна Європа як лабораторія соціальних наук / Н. Генов. - С.12-36. - Л-ра в кінці ст.
Лейн, Девід. Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інструкції та просування демократії / Д. Лейн. - С.37-58. - Л-ра в кінці ст.
Вахштайн, Віктор. Пост-радянська соціологія: кінець першого акту / В. Вахштайн. - С.59-77. - Л-ра в кінці ст.
Арсеєнко, А. Що таке неолібералівзм у контексті сучасної "економікс" та економіки / А. Арсеєнко. - С.78-106. - Л-ра в кінці ст.
Малюк, А. Економіко-соціологічна концепція К. Полані як теоретико-методологічне підгрунтя соціально-критичного дослідження неоліберальної глобалізації / А. Малюк. - С.107-126. - Л-ра в кінці ст.
Нельга, Олександр. Соціологічний погляд на етнорелігійний чинник формування політичної нації в Україні / О. Нельга. - С.127-137. - Л-ра в кінці ст.
Докторов, Б. Чи переможе Барак Обама у 2012 році? / Б. Докторов. - С.138-159. - Л-ра в кінці ст.
Мельніков, А. Екзистенціальний поворот у сучасній соціології / А. Мельніков. - С.160-162. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)